پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

دریافت 4 ستاره کیفی توسط 5 خودرو/ پژو 2008 همچنان تنها خودرو 5 ستاره بازار

براساس گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مردادماه سال جاری، ۱۶ خودرو سه ستاره کیفی و پنج خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، درحالی که برخلاف گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

براساس گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مردادماه سال جاری، ۱۶ خودرو سه ستاره کیفی و پنج خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، درحالی که برخلاف گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری در ماه‌های گذشته، در گزارش مردادماه به کیفیت خودروهای سطح قیمتی یک و سه اشاره نشده است؛ از یک سو پژو ۲۰۰۸ از سطح قیمتی دو، تنها خودرویی است که پنج ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است اما از سوی دیگر خودروی تک ستاره کیفی هعم دیده نمی‌شود.

در خودروهای سواری در سطح قیمتی دو؛ پس از پژو ۲۰۰۸، هایما S۷ اتوماتیک چهار ستاره و همچنین خودروهای جک S۵، جک S۳، تیگو ۵ و SWM G۰۱ سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در همین سطح قیمتی NEW MVM X۳۳S، دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی چهار خودروهای سواری، پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ صندوقدار، دناپلاس و برلیانس H۲۳۰ در این ارزیابی موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

خودروهای سواری دنا، پژو ۲۰۶ صندوقدار و مدل بدون صندوق آن، رانا، سورن، پژو پارس اتوماتیک و پژو پارس(ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) توانسته‌اند در این ارزیابی سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه همچنین پژو ۴۰۵ خراسان در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است.

در خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم؛ محصولات کوییک و کوییک R، تیبا، تیبا ۲ و ساینا موفق به کسب سه ستاره کیفی و سایپا X۱۳۱ همین خودروسازی و سایپا X۱۳۱ شرکت پارس‌خودرو، دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی دریافت کرد

اعلام آمادگی کروز در پی فرمان رهبری برای ارتقاء کیفیت خودروها

آشنایی با با کیفیت ترین خودروهای بازار ایران

گزارش ارزشیابی کیفی خودرو داخلی منتشر شد ( اردیبهشت 98 )

کیفیت خودرو‌های داخلی در بهمن ماه 97 چگونه ارزیابی شد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی