پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش بیش از 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین/ یک حلقه لاستیک 16 میلیون تومان!

افزایش 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین موجب شده تا افراد برای خرید یک حلقه لاستیک در برخی موارد قیمتی تا 26 میلیون تومان نیز بپردازند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد كریمی، دبیر كانون انجمن ‌های صنفی كامیون ‌داران روز گذشته اظهار کرد: با توجه به مشكلات ارزی بوجود آمده، دولت از ماه‌ های […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

افزایش 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین موجب شده تا افراد برای خرید یک حلقه لاستیک در برخی موارد قیمتی تا 26 میلیون تومان نیز بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد كریمی، دبیر كانون انجمن ‌های صنفی كامیون ‌داران روز گذشته اظهار کرد: با توجه به مشكلات ارزی بوجود آمده، دولت از ماه‌ های قبل تصمیم گرفته تا ارز مربوط به واردات لاستیک را از دولتی به نیمایی تغییر دهد و این شرایط برای واردات مواد اولیه تولید هم صدق می کند، حال چنین اقدامی از سوی دولت باعث شده تا عملا شاهد افزایش 5 برابری هزینه لاستیک باشیم و تاثیر خود را بر روی بازار هم گذاشته است.

برای درک بهتر از وضعیت بوجود آمده کافی است به بازار مراجعه کنید، براساس بررسی های صورت گرفته اگر تصمیم به خرید یک حلقه لاستیک برای خودروهای سنگین وزن داشته باشید، قیمت این کالا در هفته های اخیر به چیزی حدود 16 میلیون تومان رسیده است.

این درحالیست که سال گذشته همین موقع، یک حلقه لاستیک خودرو سنگین قیمتی حدود 4 میلیون تومان داشت.

لازم به ذکر است که این قیمت برای دیگر خودروهای سنگین متفاوت است، به این ترتیب که اتوبوس و یا كامیون ‌های حمل فرآورده‌ های نفتی و همچنین کامیون های حمل كالاهای پرخطر كه باید از لاستیک های باکیفیت تری استفاده کنند باید بهای سنگین تری برای لاستیک خودروهای خود بپردازند.

قیمت لاستیک وسایل نقلیه سنگین تا 26 میلیون تومان هم رسیده است، درحالی که سال گذشته قیمت این کالا کمتر از 7 میلیون تومان بود و افزایش سرسام آور هزینه هرحلقه لاستیک وسایل نقلیه سنگین وزن مشکلات زیادی را بوجود آورده است که باید برای آن فکری شود.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

التهاب بازار ناشی از قصور تولیدکنندگان نیست

ثبت لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت/ افراد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند سالی یک جفت لاستیک دریافت می کنند

افزایش 4 برابری قیمت لاستیک کامیون

تلاش واردکنندگان برای معاف کردن تایرهای وارداتی از شمول قیمت‌گذاری

مخالفت سازمان حمایت با افزایش عرضه تایر به صورت آنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی