پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل چرخشگر

مدیرعامل جدید چرخشگر، جهادی وارد شد/ هنوز ادامه دارند

مدیرعامل جدید، بی‌تکلف و بدون هیچ تشریفاتی وارد شرکت چرخشگر تبریز شد. بدون اطلاع قبلی و پیاده، از همه شرکت بازدید کرد و پای درددل کارکنان و کارگران نشست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها و به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شاهد تصاویری از جهادگران هشت سال دفاع مقدس هستیم که در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۹

مدیرعامل جدید، بی‌تکلف و بدون هیچ تشریفاتی وارد شرکت چرخشگر تبریز شد. بدون اطلاع قبلی و پیاده، از همه شرکت بازدید کرد و پای درددل کارکنان و کارگران نشست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها و به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شاهد تصاویری از جهادگران هشت سال دفاع مقدس هستیم که در و دیوار شهر را آذین بسته و با یادآوری بزرگمردان آن دوره، به ما یادآوری می‏کنند که مردانی هم هنوز هستند در صنوف و مشاغل مختلف، که در سنگر اقتصاد، تولید یا ارائه خدمات به مردم، راه رزمندگان غیور ایران اسلامی را ادامه می‌‏دهند و یاد مدیران جهادی دهه شصت را در عمل، زنده می‌‏کنند.

حسن کریمی سنجری که روز پنجشنبه گذشته، حکم مدیریت عامل شرکت چرخشگر تبریز را از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل گرفته بود، امروز بدون اطلاع قبلی وارد شهر تبریز و شرکت چرخشگر شد تا بدون هیچ تشریفات و مانعی، مسائل و وضعیت این شرکت را بررسی کند. وی به هیچکس اجازه نداد تا در کنارش وارد شرکت یا خطوط تولید شود و به تنهایی و با پای پیاده، کارخانه معظم چرخشگر را بازدید کرد. در این بازدید سرزده اما جهادی، کارگران و حتی برخی مدیران شرکت چرخشگر از حضور مدیرعامل، در محل کارشان ابراز شگفتی کردند و بدون هیچ مانع یا پرده‌‏پوشی، به بیان نظرات، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خود پرداختند. پس از این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، مهندس کریمی رسماً سکان هدایت چرخشگر را در دست گرفت.

مهندس حسن کریمی سنجری که سالهاست مقالات و یادداشت‏های علمی او درباره صنعت خودروی کشور، مرجع مدیران، اقتصاددانان، تصمیم‌‏گیران و حتی علاقمندان این صنعت است، متولد سال ۱۳۵۱ است و عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاورت رئیس سازمان شهرداری‏های کل کشور و مدیریت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در کارنامه دارد. وی همچنین فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است و پیش از مدیریت بر زنجیره تأمین، ریاست اداره سفارشات، عضویت کمیسیون معاملات و مدیریت کل کنترل تولید شرکت ایران خودرو دیزل را برعهده داشته است. کریمی سنجری جانشین رجب عباسیان شد که عضو هیأت مدیره و یکسال گذشته را مدیرعامل شرکت چرخشگر بوده است.

چندی است با بالاگرفتن دشمنی آمریکا و فشرده‌‏تر شدن کمربند تحریم‏ها، مدیران شرکتها و بنگاه‏های کسب و کار، خصوصاً شرکت‏های بزرگ تولیدی، بیش از پیش به استفاده از مدیران جهادی و توجه به الگوهای اقتصاد مقاومتی که امسال نیز مورد تأکید دوباره رهبر معظم انقلاب اسلامی قرارگرفت، روی آورده و در عمل سعی می‌‏کنند تا با استفاده از مدیران دانشی با سابقه کارشناسی و پرهیز از انتخاب‌های سیاسی و تصمیم‏گیری‌‏های حزبی و مینی‌‏بوسی، صنعت خود را از رکود و فرسایش نجات دهند.

کارشناسانی که پیش از این، در رده‏‌های مختلف سازمان خود مشغول به فعالیت بوده‌‏اند و علاوه بر اِشراف کامل و ریزبینانه به فرآیند کسب و کار و تولید، مشکلات و موانع را خوب می‌‏شناسند و می‌‏توانند با ارتباطات و تعاملات انسانی عالی با بدنه تولید، چرخ‏های سازمان و حتی صنعت را به گردش درآورده، مسیر جهش تولید را هموار نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی