پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

آمار تولید تسلا قبل از سال 2030 به مرز 20 میلیون دستگاه در سال می رسد

یکی از جدیدترین توییت‌های ایلان ماسک، پیش‌بینی جالبی راجع به افزایش تولید خودروهای تسلا در دهه آینده دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از جدیدترین توییت‌های ایلان ماسک، پیش‌بینی جالبی راجع به افزایش تولید خودروهای تسلا در دهه آینده دارد. او معتقد است، احتمالا قبل از رسیدن به سال ۲۰۳۰، تولید سالیانه ۲۰ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۹

یکی از جدیدترین توییت‌های ایلان ماسک، پیش‌بینی جالبی راجع به افزایش تولید خودروهای تسلا در دهه آینده دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از جدیدترین توییت‌های ایلان ماسک، پیش‌بینی جالبی راجع به افزایش تولید خودروهای تسلا در دهه آینده دارد. او معتقد است، احتمالا قبل از رسیدن به سال ۲۰۳۰، تولید سالیانه ۲۰ میلیون دستگاه محقق خواهد شد. همچنین، ایلان ماسک کسب این هدف را نیازمند ازخودگذشتگی و تلاش در بالاترین سطح دانست.

در سال ۲۰۱۹، تولید خودروهای تسلا به عدد ۳۶۵ هزار دستگاه رسید که معادل میانگین هزار محصول در روز است. جالب‌تر اینکه، عرضه این تولیدات نسبت به سال قبل، ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد و پیش‌رفت باورنکردنی دارد. رکورد تولید تسلا در سه‌ماهه پایانی ۲۰۱۹ به عدد ۱۰۵ هزار دستگاه رسید. با این حساب می‌توان اطمینان داشت خودروساز آمریکایی در سال ۲۰۱۹، نزدیک به ۵۰۰ هزار خودرو عرضه کند. البته با شیوع کرونا، تقاضا برای محصولات تسلا در بهار ۲۰۲۰، حدود ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش داشته است.

بنابر اظهارات ایلان ماسک، رسیدن به رکورد ۳۰ میلیون دستگاه تولید سالیانه، احتمالا تا ۷ سال آینده محقق می‌شود؛ هرچندکه در ۵ سال نیز ممکن اما بعید است. مدیرعامل تسلا به‌تازگی ایمیلی برای کارکنان ارسال کرده است که پیش‌بینی ثبت رکورد تازه برای سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۰، در صورت یاری‌رسانی پرسنل تسلا دارد.

ایلان ماسک، هفته گذشته در گردهمایی موسوم به باتری ‌دی (Battery Day) فناوری جدیدی از تسلا رونمایی کرد که سرعت تولید باتری خودروهای برقی و هزینه‌های مرتبط را کاهش می‌دهد؛ اما مدیرعامل تسلا معتقد است که این طرح، تا سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید انبوه نخواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

هزینه تعمیر و نگهداری خودروهای برقی 50 درصد کمتر خودروهای بنزینی است

معرفی تسلاModel S Plaid توسط ایلان ماسک

کت و شلوار جدید برای تسلا مدل ایکس

تسلامدل Y شگفت انگیز است

بیل گیتس با تقدیر از فورد و جنرال موتورز، نامی از تسلا نیاورد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی