پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از گروه بهمن

تقویت بخش خصوصی سبب ایجاد تعادل در تولید خودرو می شود

بهمن موتور در همه زمان محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند و با وجود مشکلات و موانع پیرامون تحریم، خطوط تولیدی آن همچنان پایدار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از کارخانه بهمن موتور بازدید کرد و گفت: بهمن موتور در همه زمان محصولات […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

بهمن موتور در همه زمان محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند و با وجود مشکلات و موانع پیرامون تحریم، خطوط تولیدی آن همچنان پایدار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از کارخانه بهمن موتور بازدید کرد و گفت: بهمن موتور در همه زمان محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند. با هدف وجود طرح ساماندهی خودرو در کیمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تولیدکننده های متفاوت بازدید می کنیم و بهمن موتور از جمله آن ها است.

جدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نگاهم حمایت از بخش خصوصی است و تقویت این بخش در تولید خودرو سبب ایجاد تعادل مورد نیاز در کشور می شود.

وی به تقویت بخش خصوصی در ادامه طرح ساماندهی خودرو اشاره کرد و گفت: بهمن موتور به عنوان یکی از مجموعه های موفق خصوصی، خودروهای باکیفیتی تولید می کند و با وجود مشکلات و موانع پیرامون تحریم، خطوط تولیدی آن همچنان پایدار و در حال تولید است. این نقطه قوتی است که باید از این ظرفیت ها برای تولید خودروی با کیفیت در کشور بهره بریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رفع ریشه ای مشکلات در خودروسازی تصریح کرد: اگر در همان سیاست گذاری ابتدایی بخش خصوصی تقویت می شد تا رقابت در کشور شکل گیرد و از انحصار خارج شود، اوضاع و شرایط بهتر بود.

به اعتقاد نماینده مردم شیروان باید تولید خودرو در کشور رقابتی و بدین منظور به بخش خصوصی کمک شود تا پیشرفت کند و در سطحی قرار گیرد تا رقابت بین تولیدکننده های داخلی، چه خصوصی و چه بخش دولتی ایجاد شود. بهمن موتور یکی از مجموعه هایی است که می تواند گروه بهمن را در سطحی قرار دهد تا رقابت کند و بازار را متعادل سازد.

انتهای پیام/

آشنایی با محصول جدید گروه بهمن

گروه بهمن از عرضه محصولی جدید خبر داد

مدیرعامل گروه بهمن انتصاب رزم حسینی به سمت وزیر صمت را تبریک گفت

خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند

نمایندگان گروه بهمن از تلاش های خود در رتبه بندی خدمات پس از فروش سخن گفتند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی