پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو جدید لامبورگینی

عکس ابرخودرو بدون سقف جدید لامبورگینی منتشر شد

شرکت لامبورگینی در تازه ترین اقدام خود عکس هایی از یک محصول جدید منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت لامبورگینی در حساب های فضای مجازی خود با انتشار عکس هایی از یک ابرخودروی رودستر توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این ابرخودرو که ظاهری عجیب و غریب دارد، به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

شرکت لامبورگینی در تازه ترین اقدام خود عکس هایی از یک محصول جدید منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت لامبورگینی در حساب های فضای مجازی خود با انتشار عکس هایی از یک ابرخودروی رودستر توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این ابرخودرو که ظاهری عجیب و غریب دارد، به صورت بدون سقف و شیشه طراحی شده است. همچنین آن طور که از ظاهر خودرو پیداست، نسخه شکارشده برای جولان دادن در پیست های مسابقات اتومبیل‌رانی آماده شده است.

بدین ترتیب، لامبورگینی رقیبی مستقیم برای خودروهای سقف باز دیگری همچون «مک لارن الوا» و «فراری SP1/SP2 مونزا» را معرفی خواهد کرد. متأسفانه تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با ابرخودروی سقف باز لامبورگینی منتشر نشده است. خودروساز ایتالیایی در زیر عکس منتشرشده به عنوان توضیحات جمله “Attenzione Macchina Veloce Aperta” را آورده که به معنی «توجه، خودروی سقف باز سریع» است. به منظور پوشاندن بدنه این ابرخودرو از همان پوشش مشابه برای نمونه “Essenza SCV12” استفاده شده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که محصول جدید لامبورگینی، نسخه ای سقف باز از مدل مذکور باشد.

خودرو جدید لامبورگینی

اگر این گونه شود، ابرخودروی بدون سقف و شیشه لامبورگینی تنها یک اسباب بازی مخصوص پیست به شمار می رود، در حالی که، فراری SP1، به عنوان رقیب این خودرو، به صورت عمومی و در شهر نیز قابل استفاده است. این اولین بار نیست که لامبورگینی یک ابرخودروی بدون سقف، شیشه جلو و شیشه کناری را طراحی می کند. کانسپت S بر پایه «گالاردو» در سال ۲۰۰۵ و «اونتادور J اسپیدستر» در سال ۲۰۱۲ نیز با همین سبک طراحی شده بودند.

ابرخودروی بدون سقف جدید لامبورگینی به احتمال قوی در تیراژی کم و با قیمتی نجومی به بازار عرضه می شود. به طور مثال، لامبورگینی تنها ۴۰ نمونه از نسخه “Essenza SCV12” تولید می کند. با وجود شباهت هایی میان Essenza SCV12 و ابرخودروی سقف باز شکارشده، تفاوت های بسیاری از جمله ابعاد، جانمایی و گرافیک چراغ های عقب، طراحی سپر عقب و باله عقب نیز میان دو خودرو وجود دارد.

تاکنون اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی خودرو منتشر نشده، اما این احتمال وجود دارد که پیشرانه ۸۱۸ اسب بخاری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی مورد استفاده در نسخه Essenza SCV12 در ابرخودروی بدون سقف جدید لامبورگینی نیز نصب شده باشد.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

10 هزارمین اونتادور هم تولید شد

خشمگین ترین گاو لامبورگینی معرفی شد/ Essenza SCV12 نام محصول جدید لامبورگینی

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

حرارت پیشرانه V12 لامبورگینی سیان چطور کاهش می یابد؟

داستان اوراکان/ بررسی لامبورگینی خاص در جزیره کیش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی