پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات آمیکو (1)

هدف ازسومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو چیست؟

سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو در حالی آغاز شد که بسیاری از شرکت های خودروساز به دلیل شرایط اقتصادی کشور در تنگنا قراردارند. آمیکو به منظور همراهی هر چه بیشتر با دارندگان محصولات آمیکو، اقدام به برگزاری سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا در محصولات کشنده 2640 و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو در حالی آغاز شد که بسیاری از شرکت های خودروساز به دلیل شرایط اقتصادی کشور در تنگنا قراردارند. آمیکو به منظور همراهی هر چه بیشتر با دارندگان محصولات آمیکو، اقدام به برگزاری سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا در محصولات کشنده 2640 و کامیونت 5.2 کرده است، این جشنواره در استان گیلان شهر رشت در حال برگزاری است و استان مازندران را نیز تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، رئیس امور نماینگان آمیکو گفت: این سومین جشنواره ای است که برگزار می شود و نسبت به دو دوره قبلی از نظر کمی و کیفی چه در زمینه انتخاب نمایندگی و چه از نظر ارائه خدمات به مشتریان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. پس از انتخاب نماینده، آموزش های لازم جهت رضایت مندی مشتری و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر انجام گردید. به بیان دیگر نماینده ای که برای این جشنواره منتخب شده است در زمینه ارائه خدمات پس از فروش از نظر کیفیت وکمیت حرفی برای گفتن دارد و جزء نمایندگان خوب و برتر آمیکو به شمار می آید. ضمن اینکه در ارزیابی رضایت مشتری نیز نمره خوبی کسب کرده است.

عباس حاج محمد علی با اشاره به اینکه دو جشنواره قبلی هم بسیار خوب برگزار شد و به اهداف مد نظر دست پیدا کرده اضافه کرد، جشنوراه قبلی دراستان کرمان برگزار شد که تقریبا جزء مناطق جنوبی ایران محسوب می شود بر همین اساس این بار شمال کشور را که حجم بالایی از مشتریان در آنجا تردد دارند انتخاب کردیم و محل برگزاری را هم در بهترین نمایندگی قرار دادیم.

رئیس امور نماینگان آمیکو همچنین درباره استقبال از این جشنواره می گوید، بیشتر از آن چیزی که فکر میکردیم استقبال شده است. دارندگان محصولاتی که در این جشنوراه به آنها خدمات ارائه می شود از نقاط بسیار دور نسبت به محل ارائه خدمات حضور پیدا کرده اند، این در حالی است که محل برگزاری این جشنواره در شهر رشت بوده، اما دارندگان محصولات آمیکو از شهرهایی مانند فیروزکوه، بابل و حتی ساری خود را به نمایندگی برتر آمیکو رسانده اند تا از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

حاج محمد علی در پاسخ به پرسش دیگر اسب بخار مبنی بر اینکه غیر از ارائه خدمات رایگان در شرایط فعلی آیا آمیکو قصد دیگری نیز از برگزاری جشنواره داشته است؟ می گوید یکی از اصلی ترین دلایل برگزاری رایگان این جشنواره ها در شرایط اقتصادی فعلی کشور این است که مشتریان آمیکو بدانند که هدف تنها فروش خودرو نیست بلکه تاکید بر این نکته است که آنها بدانند که در هر زمان و هر شرایطی در کنار آن ها قرار داریم و مدام در حال پالایش خود برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر هستیم و حتی خودروهایی که سال ها از عمر تحویل آنها می گذرد و دیگر در دوره تضمین قرار ندارند هم می توانند از خدمات این جشنواره ها به طور رایگان استفاده کنند. به عبارت دیگر آمیکو با برگزاری این جشنواره ها به مشتریان خود ثابت می کند که نه تنها آنها را فراموش نکرده بلکه همواره بهترین ها را برای آن ها می خواهد، در واقع این جشنواره تاکیدی بر این نکته است که تا زمانی مشتریان از محصولات آمیکو استفاده می کنند از نظر ارائه خدمات، تامین قطعات و سایر نیازهایی که دارند در کنارشان هستیم و همچنان در خدمات پس از فروش به مسیر رشد و ارتقاء خود ادامه می دهد.

حاج محمد علی همچنین اضافه کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای هست که تا پایان سال دو جشنواره دیگر نیز برگزار کنیم.

بنابراین گزارش سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا آمیکو در رشت از روز دوزادهم ماه جاری در محل استان گیلان، رشت،

کیلومتر 5 جاده فومن نمایندگی 1702 آغاز شده و تا روز 24مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ توسط آمیکو برگزار شد

طرح فروش كاميونت های آميكو با كاربری “فروشگاه سيار”

شركت آميكو از كاميونت هاي كاربري خود رونمايي كرد

كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك / نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

انجام سومین نوبت تست کرونا برای پرسنل آمیکو در تعمیرگاه مرکزی

ظرفیت بخش خصوصی در حوزه CNG بالاست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی