پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ گلادیاتور (1)

گلادیاتور تاپ داگ معرفی شد

جیپ از جدید ترین کانسپت خود که قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای ورزشکارانی که دوچرخه سواری در کوهستان علاقه مند هستند، به نام گلادیاتور تاپ داگ را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمپانی جیپ در تازه ترین اقدام، جدیدترین کانسپت خود یعنی گلادیاتور تاپ‌داگ را معرفی کرد تا ورزشکارانی که […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

جیپ از جدید ترین کانسپت خود که قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای ورزشکارانی که دوچرخه سواری در کوهستان علاقه مند هستند، به نام گلادیاتور تاپ داگ را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی جیپ در تازه ترین اقدام، جدیدترین کانسپت خود یعنی گلادیاتور تاپ‌داگ را معرفی کرد تا ورزشکارانی که به دوچرخه‌سواری در کوهستان و مناطق صعب‌العبور علاقمند هستند را به نقاط مورد نظر آن‌ها برساند.

امکانات این خودرو جذاب تنها به این جا ختم نمی شود بلکه این خودرو حتی برای اسکان شبانه این افراد نیز خدمات مناسبی ارائه کرده است.

این خودرو درواقع به صورت همزمان به قطعات پرفورمنس جیپ (مخصوص تقویت محصولات این شرکت)، لوازم جانبی موپار و برخی قطعات سفارشی دیگر مجهز شده است.

جیپ گلادیاتور (2)

فضای بار استاندارد جیپ گلادیاتور در این نسخه ویژه با سیستم کف-تخت PCOR جایگزین شده که موارد مهمی شامل محل قراردادن لوازم مختلف، اجاق گاز و یخچال در آن پیش‌بینی شده ضمن این‌که کلیدهای کنترل نورپردازی خارج خودرو از این بخش هم قابل دسترسی خواهد بود. در بالای سپر عقب نیز یک کشوی نسبتاً بزرگ جانمایی شده است.

روی سقف خودرو قلاب‌هایی پیش‌بینی شده که می­‌توان وسایل لازم برای سفر یا دوچرخه‌ها را روی آن نصب کرد ضمن این‌که یک نردبان در بخش عقبی بدنه برای دسترسی به سقف نصب شده است.

جیپ بخش جلوی این خودرو را نیز دستخوش برخی تغییرات نموده که شامل نصب گارد و قلاب وینچ روی سپر جلو می­‌شود. رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی به تایرهای 37 اینچی BF گودریچ مجهز شده که توانایی عبور از مسیرهای ناهموار را دارند.

جیپ گلادیاتور (3)

لبه گلگیرهای استیل، افزایش ارتفاع بدنه به میزان 5 سانتی‌متر به همراه کمک‌فنرهای Fox، کاپوت جدید با ورودی‌های مشکی رنگ هوا ساخت Mopar به همراه لوگوی ویلیز و دو چراغ LED به قطر 12 سانتی‌متر روی هرکدام از ستون‌های جلو جزء سایر تغییرات ظاهری این خودرو بشمار می‌­آید.

روی صندلی‌ها، زیرآرنجی، اهرم تعویض دنده، فرمان و اهرم ترمز دستی با چرم مشکی Katzkin روکش شده که با دوخت آبی تضاد زیبایی ایجاد کرده است. روکش استیل ضدرنگ پدال‌ها و کفپوش‌های سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف نیز سایر موارد قابل ذکر در کابین این خودرو هستند.

انتهای پیام/ منبع: باما

جیپ نسخه هیبریدی رانگلر را معرفی کرد

جیپ واگونیر مدل 2022 ( سیمرغ ) معرفی شد!

آلایندگی موتورهای جیپ و سوزوکی خبر ساز شد

تنها جیپ موتور بخار در جهان به فروش خواهد رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی