شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ایی را تدارک دیده است که ماحصل آن ارتقاء این بخش از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398 است.
عاملی که موجب ارتقا شرکت مدیران خودرو در بخش خدمات پس از فروش به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بخش خصوصی کشور تاثیرگذار بوده، سیستم یکپارچه و کار تیمی بوده که توانسته به سرعت وضعیت خدمات پس از فروش را بهبود بخشد.
مواردی که سبب ارتقا 9 پله ایی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو توسط شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور ( ISQI ) شده است به شرح زیر است:
در مجموع تامین مناسب قطعات یدکی و افزایش کیفیت محصولات نیز در میزان افزایش مشتریان تاثیر مهمی داشته است.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید