پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت الکتریکی دو دیفرانسیل یاماها

رونمایی یاماها از موتورسیکلت دو دیفرانسیل

یاماها در سال ۲۰۱۳ از کانسپت‌های PES1 و PED1 رونمایی کرد و سر و صدای زیادی در مورد ارائه یک موتورسیکلت الکتریکی ، به بازار در سال ۲۰۱۶ به پا کرد. اکنون که چیزی تا سال ۲۰۱۶ باقی نمانده، به نظر می‌رسد که این زمان‌بندی از برنامه خارج شده است، ولی در عین حال، کمپانی […]

javankhodro
یکشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۴

یاماها در سال ۲۰۱۳ از کانسپت‌های PES1 و PED1 رونمایی کرد و سر و صدای زیادی در مورد ارائه یک موتورسیکلت الکتریکی ، به بازار در سال ۲۰۱۶ به پا کرد. اکنون که چیزی تا سال ۲۰۱۶ باقی نمانده، به نظر می‌رسد که این زمان‌بندی از برنامه خارج شده است، ولی در عین حال، کمپانی یاماها از کانسپت PES2 رونمایی کرده که قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی شود.این تاخیر به جودو آمده در برنامه ، می تواند یک نامیدی بسیار بزرگ باشد  ، ولی به نظر می‌رسد که PES1 روند توسعه بسیار خوبی داشته است.اگر به دقت به عکس‌های این کانسپت نگاه کنید، مشاهده می‌کنید که این موتورسیکلت داری یک موتور هاب چسببده به چرخ جلو است و در نتیجه، آن را تبدیل به یک «دو دیفرانسیل» کرده است.

موتورسیکلت الکتریکی دو دیفرانسیل یاماها

یاماها ممکن است در نمایشگاه‌های امسال موتورسیکلت‌های با سوپرشاٰرژر یا توربوشارژر نداشته باشد، ولی این کانسپت الکتریکی PES2 مطمئناً از لحاظ جذابیت، چیزی از بقیه کم ندارد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی