پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آموزش رانندگی (3)

تداوم تعطیلی کلاس های آموزش رانندگی

به گفته رئیس مرکز صدور گواهینامه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد باشد، ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه گفت: بر اساس مصوبه و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه 3 مشاغل قرار دارد و تمامی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

به گفته رئیس مرکز صدور گواهینامه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد باشد، ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه گفت: بر اساس مصوبه و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه 3 مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت‌هایی که مشمول گروه 3 مشاغل باشد، در حوزه آموزشگاه‌های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

سرهنگ کرمی اسد بیان کرد: بر همین اساس در شهر‌ها و استان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، فعالیت‌های آموزشگاه‌های رانندگی شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد باشد، ممنوع است و این موضوع از طریق پلیس راهور استان‌های سراسر کشور و اداره آموزشگاه‌های مرکز صدور گواهینامه به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه اظهار کرد: در بحث آموزش و آزمون‌های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

وی افزود: تاکید بر این است در محل آموزشگاه‌های رانندگی یا محل برگزاری آزمون‌های عملی، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

تداوم محدودیت تردد شبانه و بین شهری

طرح جامع هوشمند محدودیت های کرونایی تا پایان سال ادامه دارد

ساعت فعالیت تعمیرگاه های خودرو اعلام شد

بیمه نامه خودرو را الکترونیکی دریافت کنید

مجوزی برای تردد تاکسی اینترنتی در ساعات ممنوعیت تردد نیست/ فعالان این حوزه باید مجوز بگیرند

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی