پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

لزوم افزایش سطح داخلی سازی و کیفیت خودروهای تولید داخل

خودرو تبدیل به کالایی سرمایه‌ای شده است و مدیران خودروسازی‌ها با اشاعه این تفکر اهمیتی به کیفیت نمی دهند و سعی در تولید چهار چرخ‌هایی می‌کنند که سریع‌تر به فروش برسد؛ دلیل این ماجرا نداشتن عرق ملی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  قطعه سازان بر اساس استانداردهای خودروسازان داخلی در شرایط فعلی تولید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

خودرو تبدیل به کالایی سرمایه‌ای شده است و مدیران خودروسازی‌ها با اشاعه این تفکر اهمیتی به کیفیت نمی دهند و سعی در تولید چهار چرخ‌هایی می‌کنند که سریع‌تر به فروش برسد؛ دلیل این ماجرا نداشتن عرق ملی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

قطعه سازان بر اساس استانداردهای خودروسازان داخلی در شرایط فعلی تولید می کنند که بر اساس شناسنامه برای قطعه سازان، شرایط و تولید قطعه و مواد اولیه مشخص شده است.

هر چند در سال های گذشته میزان نارضایتی از بی کیفیتی قطعات خودرو اندک بوده ولی برای به روز بودن قطعات، قطعه سازان و صنعتگران ما با وجود تحریم های سنگین خارجی و داخلی به سمت تکنولوژی های روز حرکت نموده اند تا در کنار افزایش تولید، کیفیت خودروهای تولیدی نیز افزایش یابد که در همین راستا قطعه سازان توانسته اند موفق به صادارت قطعات خودرو به کشورهای همسایه و حتی روسیه شوند.

بومی سازی بسیاری از قطعات استراتژیک که روزی فقط رویایی دست نیافتنی شده بود، امروز با همت قطعه سازان داخلی و با کمک جوانان خلاق و توانمند در شرکت های قطعه سازی محقق شده است تا با وجود مشکلات فراوان و کاستی های موجود در واحدهای تولیدی، اشتغالزایی برای هزاران نفر در سال فراهم شود.

افزایش تولید قطعات خودرو و افزایش سطح داخلی سازی در کنار حفظ و ارتقای کیفیت قطعات همواره یکی از دغدغه های تولیدکنندگان می باشد که توجه به مراکز تحقیق و توسعه قطعات خودرو یکی از مباحث پیشنهادی انجمن قطعه سازان همگن استان تهران به خودروسازان بوده است که در همین راستا راه اندازی مرکز تحقیق و نوآوری قطعات خودرو از سوی شرکت صنایع تولیدی کروز عمل به این اصل مهم می باشد.

در پایان خاطر نشان می کند قطعه سازان با وجود مشکلات عدیده ی داخلی و همچنین تحریم ها با همدلی و همراهی همیشگی با خودروسازان نه تنها توانسته اند سطح کیفی قطعات را افزایش دهند بلکه با تامین به موقع قطعات مورد نیاز خودروسازان، سبب افزایش سرعت تحویل خودرو به مشتریان و انجام به موقع تعهدات خودروسازان شده اند.

انتهای پیام/

ضرورتی ندارد خودرو با ارز 4200 تومانی وارد شود

افزایش ظرفیت مجموعه سازی تیبا در ایدکوپرس سایپا/ رشد 120 درصدی تولید مجموعه سازی در ایدکوپرس

خودروساز داخلی باید سود کند تا خودرو فرسوده را از رده خارج کند

بازدید از روند ساخت اولین نمونه یک به یک خودرو پلتفرم ملی تعاون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی