پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا شاهین

شاهین گران تر از دنا!/ شاهین یک سر و گردن از دیگر خودروهای تولید داخل جلوتر است

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران با اشاره به اینکه خودرو شاهین از نظر ظاهر و تجهیزات سطح بالاتری نسبت به سایر خودروهای تولید داخل دارد بیان کرد: پیش بینی می شود قیمت شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲ دی ۱۳۹۹

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران با اشاره به اینکه خودرو شاهین از نظر ظاهر و تجهیزات سطح بالاتری نسبت به سایر خودروهای تولید داخل دارد بیان کرد: پیش بینی می شود قیمت شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره اینکه قیمت خودرو شاهین در بازار بعد از زمان عرضه چقدر خواهد شد گفت: خودرو شاهین را اگر بخواهیم با خودروهای موجود مقایسه کنیم، نزدیک ترین خودرو به آن دنا است که البته به اعتقاد من خودروی شاهین به جهت ظاهر و تجهیزات برتری های بیشتری نسبت به خودروی دنا دارد.

وی افزود: با توجه به ویژگی و برترهای منحصر به فردی که شاهین دارد، این خودرو گران تر از دنا در بازار به فروش خواهد رسید؛ پیش بینی ما این است که شاهین در بازار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به فروش برسد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا، خودروی بسیار خوبی را طراحی کرده است بدین جهت امیدواریم هستیم تولید این خودرو در سطح گسترده صورت گیرد تا مردم بتوانند این خودروی جدید را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: شاهین به زودی وارد بازار خودرو خواهد شد و یقیقنا می تواند به بازار جنب و جوش بدهد چرا که این خودرو می تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب و تامین کند.

انتهای پیام/ منبع: خبرآنلاین

قیمت شاهین سایپا پس عرضه به بازار حداقل 350 میلیون تومان خواهد بود

شاهین یک اتفاق خوب در بازار است/ شاهین سایپا با خودروهای خارجی قابل رقابت است

سایپا در فضای رقابتی سه سال آینده، ۱۰ محصول جدید عرضه خواهد کرد

سایپا به تعهدات خود عمل کرده است/ در شرایط فعلی، شاهینِ سایپا خودرو خوب و مناسبی است

اهمیت حفظ میراث/ چرا نام خودروهای ایرانی به یک نسل محدود می‌شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی