پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو شاهین

قیمت شاهین سایپا پس عرضه به بازار حداقل 350 میلیون تومان خواهد بود

اگرچه که شورای رقابت قیمت خودرو شاهین سایپا را 265 میلیون تومان اعلام کرده اما فعالان بازار پیش بینی می کنند قیمت این خودرو بعد از عرضه به بازار حداقل بین ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رامین جهانی کارشناس بازار خودرو از فعالان بازار خودرو درخصوص اینکه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ دی ۱۳۹۹

اگرچه که شورای رقابت قیمت خودرو شاهین سایپا را 265 میلیون تومان اعلام کرده اما فعالان بازار پیش بینی می کنند قیمت این خودرو بعد از عرضه به بازار حداقل بین ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رامین جهانی کارشناس بازار خودرو از فعالان بازار خودرو درخصوص اینکه قیمت خودروی شاهین بعد از عرضه در بازار چه قیمتی را ثبت خواهد کرد، گفت: بازار خودرو این روزها شرایط بسیار متفاوتی دارد و فاصله معناداری میان قیمت کارخانه و بازار وجود دارد، بدین جهت اکثر فعالان بازار پیش بینی می کنند که با عرضه اولین سری خودروی شاهین که اسفند ماه خواهد بود، قیمت این خودروی جدید در بازار افزایش قابل توجهی پیدا کند.

وی ادامه داد: بازار، تشنه خودروی جدید است از اینرو با ورود شاهین به بازار شاهد اتفاق های خوب در این حوزه خواهیم بود؛ یکی از موضوعاتی که به شدت بازار از آن رنج می برد محصولات قدیمی است؛ مردم همواره قیمت فعلی خودروها را با قیمت های گذشته آن قیاس می کنند و همین امر سبب نارضایتی شده است لذا با ورود خودروهای جدید به بازار مردم برای خرید خودرو انگیزه پیدا می کنند.

این کارشناس بازار خودرو اشاره کرد: خودروی شاهین، ویژگی های زیادی نسبت به خودروهای تولید داخل دارد و حتی از نظر فنی سطح بالاتری نسبت به خودروی چون دنا دارد از اینرو با وجود کاهش قیمت خودرو تصور ما این است که شاهین در حدود قیمتی 350 تا 360 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود و اختلاف حداقل 100 میلیون تومانی با قیمت کارخانه داشته باشد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد شورای رقابت برای خودروی شاهین قیمت پایینی در نظر گرفته است چرا که پیش از این فعالان بازار تصور می کردند که قیمت شاهین در حدود 300 میلیون تومان است.

وی افزود: در حال حاضر خودروی دنا پلاس در بازار حدود 300 میلیون تومان است اما از آنجا که شاهین یک سر و گردن از دنا بالاتر است تصور ما این است با ورود اولین سری از خودروهای شاهین، قیمت آن بالاتر از محصول ایران خودرو یعنی دنا شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

شاهین یک اتفاق خوب در بازار است/ شاهین سایپا با خودروهای خارجی قابل رقابت است

سایپا در فضای رقابتی سه سال آینده، ۱۰ محصول جدید عرضه خواهد کرد

اهمیت حفظ میراث/ چرا نام خودروهای ایرانی به یک نسل محدود می‌شود؟

آغاز تولید انبوه شاهین سایپا/ خودروهای ثبت‌نامی مشتریان در موعد مقرر تحویل می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی