پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

ما می خواهیم یک یار کار راه انداز را به شما معرفی کنیم. یاری به نام اتویار که همیشه همراه شماست و در شرایط سختی که خودروتان به دلایلی مثل بنزین تمام کردن، پنچر شدن، خراب شدن و … در خیابان مانده باشد، هرکجا که باشید مثل دوستی با معرفت به دادتان می رسد. در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۹

ما می خواهیم یک یار کار راه انداز را به شما معرفی کنیم. یاری به نام اتویار که همیشه همراه شماست و در شرایط سختی که خودروتان به دلایلی مثل بنزین تمام کردن، پنچر شدن، خراب شدن و … در خیابان مانده باشد، هرکجا که باشید مثل دوستی با معرفت به دادتان می رسد. در مورد اتویار صحبت می کنیم. یکی از زیرمجموعه های اتوشناس که با رویکرد امداد در محل راه اندازی شده است.

(قیمت خودروبر چند است؟

باطری به باطری در محل انجام می شود؟

سوخت رسانی در محل چقدر هزینه دارد؟ امداد در محل چگونه انجام می شود؟ خودرو به کدام تعمیرگاه برده می شود؟

قیمت اشتراک امداد خودرو در سال چقدر است؟ پنچر گیری در محل چقدر هزینه دارد؟

جواب همه این سوالات را در این مطلب می خوانید):

 

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

خودرو همیشه نقش وسیله ای کار راه انداز را برای ما بازی می کند. اما بعضی وقت ها همین خودرو می تواند دست و پاگیر باشد و درست در زمانی که وقت تنگ است، باعث معطلی شود. حتما تا به حال شده خودرو را با شرایط ریسکی از خانه خارج کنید. مثلا بنزین در مرز تمام شدن یا تایر در مرز پنچر شدن باشد. یا حتی ماشین استارت نخورد و نیاز به باطری به باطری در محل داشته باشید. در چنین شرایطی که وقت رفع این کم و کاستی ها را ندارید، هر لحظه این احتمال را می دهید که خودرو یکجا در میانه راه متوقف شود و مدام با این استرس دست و پنجه نرم می کنید. شاید نیاز به اعزام یک پمپ بنزین سیار در محل داشته باشید.

اتویار

امداد خودروهای متفرقه، قاتل زمان و هزینه

فارغ از نگرانی متوقف شدن خودرو در مسیر، در صورت بروز این اتفاق، مالک خودرو معمولا هول می شود و در بعضی موارد نمی تواند تصمیم درستی بگیرد. در بهترین حالت با یک امداد خودرو تماس می گیرد تا در محل حاضر شود و ایراد خودرو را رفع کند. حالا اینکه این امداد خودرو تبحر لازم در تعمیر یا حمل خودرو را دارد، رسمیست و فعالیت آن به تایید مراجع ذیصلاح رسیده است یا اینکه در زمان مناسب خودش را می رساند و در نهایت موقع حساب و کتاب چقدر انصاف به خرج می دهد، درست مثل یک هندوانه در بسته است که شما تازه هنگام بروز مشکل از محتویات داخل آن مطلع می شوید!

ما می خواهیم یک یار کار راه انداز را به شما معرفی کنیم. یاری به نام اتویار که همیشه همراه شماست و در چنین شرایطی، هرکجا که باشید مثل دوستی با معرفت به دادتان می رسد. در مورد اتویار صحبت می کنیم. یکی از زیرمجموعه های اتوشناس که با رویکرد امداد در محل راه اندازی شده است.

اتویار خودرو بر_ امداد در محل

یار کار راه انداز، مجهز، سریع و متخصص

برای اتویار فرقی نمی کند خودروی وارداتی داشته باشید یا تولید داخل. این مجموعه کارش کمک رساندن به شما در شرایط اضطراریست. سوخت رسانی در محل، باطری به باطری ، پنچر گیری ، حمل خودرو با خودروبر از کارهای اولیه اتویار است. در صورتی که خودرو شما در مسیر ایرادی پیدا کند و متوقف شود، تکنسین اتویار با تماسی در محل حاضر می شود. حتما از سریع رسیدن امداد اتویار به محل توقف خودرو متعجب می شوید.

مدیران این مجموعه برای اینکه وقت درخواست کننده سرویس در محل توقف خودرو تلف نشود، برای حمل و نقل تکنسین ها، موتورسیکلت های مخصوصی را در نظر گرفته اند. موتورهایی که می توانند ترافیک تهران را  دور بزنند و در شلوغ ترین ساعت ها هم خودشان را به شما برسانند.

جعبه ای از ابزار برای این موتورها در نظر گرفته شده که داخل آن هر ابزاری که بتواند ایراد خودرو را سرپایی رفع کند. در واقع امکانات اولیه تعمیرگاه موجود است. اما همان طور که گفتیم، اتویار نگاهی اصولی به سرویس و امداد در محل دارد. در صورتی که عیب خودرو جدی تر از این حرف ها باشد، خودروبر اتویار در محل حاضر شده و خودروی معیوب را به هر تعمیرگاهی که مورد نظر مالک خودرو باشد، حمل می کند. بعد از رسیدن خودرو به تعمیرگاه نیز برای مالک تاکسی گرفته می شود تا به محل مورد نظرش برسد.

 


اینجا کلیک کنید و با تعمیرگاه و بخش صافکاری مجموعه اتوشناس آشنا شوید


امداد در محل و حمل خودرو، حتی زمانی که خودرویتان سالم است!

اما بیایید به غیر از احتمال خرابی خودرو در مسیر، دیگر اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد را بررسی کنیم. ممکن است خودرو شما در مسیر پنچر شود و زاپاس نداشته باشید. یا اینکه راننده خانم باشید و تعویض لاستیک پنچر کنار خیابان برای شما مشکلاتی را ایجاد کند. تمام شدن بنزین وسط راه هم از جمله اتفاقاتی است که می تواند شما را کنار خیابان متوقف کند. شاید هم خودروتان چند ماه مورد استفاده قرار نگرفته و نیاز به باتری به باتری داشته باشد.

اگر هیچ یک از این اتفاقات هم بریتان نیافتد، ممکن است در جلسه ای باشید و بخواهید خودروتان را به شخصی در منزل بدهید، یا با خودرو خودتان به فرودگاه بروید و بخواهید کسی خودرو را دوباره به خانه برگرداند. در چنین شرایطی، حضور یک نیروی کمکی در کنارتان می تواند کار راه انداز باشد.

اتویار همین نیروی کمکی است که در چنین شرایطی خودش را به شما می رساند و کارتان را فورا راه می اندازد. حالا اگر بخواهید رابطه نزدیک تری با اتویار داشته باشید و مشترک این سرویس خدماتی مجموعه اتوشناس شوید، می توانید سراغ بسته های اشتراکی متنوع، خوش قیمت و کاربردی این مجموعه بروید و با توجه به نوع نیاز و میزان بودجه تان، یکی از این بسته های اشتراک را انتخاب کنید. جرثقیل ها و خودروبر اتوشناس همواره در دسترس شما خواهد بود.


در مصاحبه با مدیر اتویار مطرح شد:

اگر کارت اشتراک نداشته باشیم، باز هم خدمات امداد در محل دریافت می کنیم؟

بله، اگر مشترک نباشید در صورت درخواست می توانید از خدمات خودروبر به صورت شبانه روزی استفاده کنید، اما طبیعتا با نرخ بدون تخفیف محاسبه می شود و از مزایای مشترکین (نظیر سوخت رسانی رایگان، امداد در محل و…) بهره مند نمی شوید.

امکان استعلام قیمت تلفنی هست؟

بله می توانید در زمان اعلام درخواست اعزام خودروبر، تلفنی قیمت آن را بپرسید. ضمنا می توانید درخواست انتقال خودرو به خارج از تهران از طریق خودروبر را داشته باشید.

باطری به باطری آسیبی به باطری ماشین نمی زند؟

اول آمپر باطری گرفته می شود و در صورتی که آسیب نزند و کار را راه بیندازد از این روش برای روشن کردن استفاده می شود.

اتویار به جز تهران در شهرهای دیگر هم فعال است ؟

در حال حاضر خدمات اتو یار فقط در تهران ارائه می شود، اما به زودی در استانهای دیگر نیز فعال خواهد شد.

آیا چک فنی خودرو مثل بررسی فیلتر، میزان روغن و ضدیخ و… در محل انجام می شود؟

خیر، فقط خدماتی که در کارتها قید شده در محل قابل ارائه است.


 

باشگاه ستاره ها

اتویار کارت های اشتراکی را برای مشتریانش در نظر گرفته و سطح خدمات دهی این کارت ها را با تعداد ستاره ها از یکدیگر متمایز کرده است. برای دریافت اشتراک اتویار می توانید یکی از 3 کارت 3 ستاره، 5 ستاره و 7 ستاره را انتخاب کنید.

کارت اشتراک اتویار

کارت 3 ستاره:

شما می توانید با خرید کارت 3 ستاره اتویار از خدماتی نظیر یک نوبت حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در تهران، یک نوبت تاکسی رایگان جهت رفت و آمد به تعمیرگاه و تخفیف 5 درصدی برای تمدید کارت اتویار بهره مند شوید.

کارت اشتراک اتویار

کارت 5 ستاره:

با خرید کارت 5 ستاره اتویار، خدماتی نظیر 2 نوبت حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در تهران، 2 نوبت تاکسی رایگان جهت رفت و آمد به تعمیرگاه، یک نوبت استفاده از کارواش وی آی پی مجموعه اتوشناس، 5 درصد تخفیف در استفاده از خدمات تعمیرگاهی اتوشناس، 5 درصد تخفیف در استفاده از خدمات دیتیلینگ اتوشناس (اتوآپ)، 5 درصد تخفیف برای تمدید کارت اتویار و یک نوبت سوخت رساتی در محل در کمترین زمان توسط موتورهای اتویار طی یک سال بهره مند شوید.

کارت اشتراک اتویار_خدمات خودرو

کارت 7 ستاره:

با دریافت کارت 7 ستاره، کامل ترین خدمات در یک سال اشتراک شما ارائه می شود. این خدمات شامل، 5 نوبت حمل خودرو با خودروبرهای ویژه در تهران، 2 نوبت استفاده از کارواش وی آی پی، 5 نوبت تاکسی رایگان جهت رفت و آمد به تعمیرگاه، یک نوبت کارشناسی فنی، بدنه و اصالت خودرو، 5 درصد تخفیف در استفاده از خدمات تعمیرگاهی اتوشناس، 10درصد تخفیف در استفاده از خدمات دیتیلینگ اتوشناس (اتوآپ)، 10 درصد تخفیف برای تمدید کارت اتویار، 2 نوبت سوخت رسانی اضطراری در محل با موتورهای اتویار، 2 نوبت پنچرگیری در کمترین زمان با موتورهای اتویار، یک بار خدمات شارژ باتری به باتری در محل، پرداخت 50 درصد از هزینه حمل خودرو به تعمیرگاه اتوشناس (در صورت استفاده از امداد جاده ای سایر شرکت ها)، می شود.

 


اینجا کلیک کنید و با اتوآپ ، زیرمجموعه حرفه ای اتوشناس آشنا شوید


 

خودروبر اتویار_ امداد در محل

نتیجه گیری

گستره سرویس در محل اتویار فعلا فقط محدود به تهران بزرگ می شود، اما برای مشترکین این تسهیلات فراهم می شود که اگر از شهرستان خودرویتان را با خودروبر به تهران منتقل کنید، هزینه آن توسط اتویار پرداخت می شود.

در صورتی که شماره تلفن اتویار را در تلفن همراهتان داشته باشید یا مشترک این مجموعه باشید، دیگر نگران در راه ماندن با خودروتان نخواهید بود و مطمئنید که در چنین شرایطی کارتان به سرعت راه می افتد. همچنین دیگر مجبور نیستید با امداد خودروهای متفرقه سر و کله بزنید و در دام هزینه های گزاف، تشخیص های نادرست و در نهایت، تلف شدن وقتتان بیافتید.

 

نشانی مجموعه اتوشناس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، نبش کوچه بینا، ساختمان اتوشناس

شماره تماس: 02145267

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتوشناس مراجعه کنید.

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

برچسب‌ها : اتو خسروانیاتو شناساتو یاراتوآپاتوخسروانیاتوشناساتویاراشتراک اتویاراشتراک امداد خودروامداد 24 ساعتهامداد اتویارامداد باطریامداد تایرامداد خودروامداد خودرو 24 ساعتهامداد خودرو در محلامداد خودرو رایگانامداد خودرو سیارامداد خودرو شبانه روزیامداد خودرو متفرقهامداد در محلامداد رایگانامداد سیارامداد شبانه روزیامداد لاستیکامداد پنچریباتری به باتریبازدید خودرو در محلباطری به باطریبنزین در محلبنزین زدن در محلتشخیص امداد خودرو تقلبیتشخیص امداد خودرو متفرقهتعمیر خودروتعمیر خودرو خارجیتعمیر خودرو در محلتعمیر خودرو وارداتیتعمیر خودروی ژاپنیتعمیر خودروی کره ایتعویض باتری در محلتعویض باطریتعویض باطری در محلتعویض تسمه تایم خودروتعویض شمع خودروتعویض لنتتلفن امداد اتویارتلفن خودروبرجرثقیلحسین خسروانیحمل خودرو با جرثقیلحمل خودرو به خارج از تهرانخدمات اتوشناسخدمات اتویارخودروبرخودروبر اتویارسرویس اتویارسرویس خودروسرویس دوره ای خودرو خارجیسرویس دوره ای خودرو وارداتیسوخت رسانی در محلشارژ باطری ماشینشماره امداد اتویارشماره امداد خودروشماره تلفن امداد اتویارعضویت در اتویارعلی خسروانیقیمت باطریقیمت خودروبرقیمت کارت 3 ستاره اتویارقیمت کارت 5 ستاره اتویارقیمت کارت 7 ستاره اتویارلاستیک زاپاسمجموعه اتوشناسنحوه پنچرگیری خودروهزینه امداد خودروهزینه حمل خودروپمپ بنزین سیارپنچرگیریپنچرگیری خودروپنچرگیری در محلکابل باطری به باطریکارت 3 ستاره اتویارکارت 5 ستاره اتویارکارت 7 ستاره اتویارکفی خودروبر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی