پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیفندر (2)

معرفی نخستین خودرو آفرودی هیبریدی بازار هند!

لندرور در تازه ترین اقدام نسخه پلاگین هیبریدی یکی از توانمندترین خودروهای آفرودی خود، دیفندر را برای بازار هند معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دیفندر نیازی به معرفی ندارد. این یکی از توانمندترین آفرودهای جهان است. اکنون، لندرور اولین نسخه پلاگین هیبریدی خود را برای هند، یعنی دیفندر P400E، اعلام کرده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۹

لندرور در تازه ترین اقدام نسخه پلاگین هیبریدی یکی از توانمندترین خودروهای آفرودی خود، دیفندر را برای بازار هند معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دیفندر نیازی به معرفی ندارد. این یکی از توانمندترین آفرودهای جهان است. اکنون، لندرور اولین نسخه پلاگین هیبریدی خود را برای هند، یعنی دیفندر P400E، اعلام کرده است.

هیبریدهای پلاگین ویژگی‌های جدید و متنوعی را به هر خودرویی ارائه می‌دهند. این روزها بسیاری از سازندگان خودرو تصمیم دارند موتورهای دیزلی را به‌طور کامل از خط تولید خود حذف کنند.

دیفندر (1)

این به دلیل مقررات سختگیرانه انتشار در سطح جهان است که به یک قاعده تبدیل شده است. در حال حاضر بدون موتورهای دیزلی، حتی شاسی بلندهای بزرگ نیز با موتورهای بنزینی توربوشارژ و فناوری‌های پلاگین هیبریدی عرضه می‌شوند.

موتورهای الکتریکی کمبود گشتاور ذاتی متصل به یک موتور بنزینی را جبران می‌کنند.

افزودن یک موتور الکتریکی پاسخ فوری گشتاور را روی پدال گاز تضمین می‌کند. به همین دلیل است که همه خودروسازان شاسی‌بلندهای خود را با موتور توربو بنزینی و گاهی اوقات با فناوری پلاگین هیبریدی مجهز می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

مینی رنج روور!/ بررسی فنی رنج روور ایووک

کپی برداری، این بار به سبک انگلیسی!/ شکایت و شکایت کشی میان خودروسازان بریتانیایی

40 درصد از کارکنان جگوار-لندروور در حالت مرخصی استحقاقی

تولد فرزندان لندروور در قرنطینه

نیمی از کارکنان جگوار-لندروور به مرخصی رفتند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی