پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار

40 درصد از کارکنان جگوار-لندروور در حالت مرخصی استحقاقی

شرکت جگوار-لندروور قصد دارد حدود 40 درصد کارکنان خود را که شغل آن ها به طور مستقیم از شیوع ویروس کرونا تاثیر گرفته را تا یک ماه دیگر در حالت مرخصی استحقاقی نگه دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی جگوار-لندروور بنا دارد تا ۱۵۰ نفر از کارکنان خود حدود ۴۰ درصد را […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت جگوار-لندروور قصد دارد حدود 40 درصد کارکنان خود را که شغل آن ها به طور مستقیم از شیوع ویروس کرونا تاثیر گرفته را تا یک ماه دیگر در حالت مرخصی استحقاقی نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی جگوار-لندروور بنا دارد تا ۱۵۰ نفر از کارکنان خود حدود ۴۰ درصد را در کارخانه آمریکای شمالی تا یک ماه دیگر در حالت مرخصی استحقاقی ( با حقوق) نگه دارد.

این خودروساز طی بیانیه‌ای گفت: «در نتیجه تعطیلی بخشی از کسب‌و‌کار و تولید جگوار-لندروور و نیز کاهش درآمدها، شرکت تصمیم گرفته است تا برخی از کارکنانی که شغل آنها به‌طور مستقیم و قابل‌توجهی از شیوع ویروس کرونا تاثیر گرفته است را تا یک ماه دیگر در حالت مرخصی استحقاقی نگه دارد.»

مزایایی نظیر حق سلامت و… به‌طور کامل به این کارکنان پرداخت خواهد شد.

رالف سپت، مدیرعامل این خودروساز بریتانیایی و دیگر مدیران ارشد این خودروساز در اقدامی برای کاهش هزینه‌های جگوار-لندروور به دلیل تعطیلی کارخانه‌ها و نمایندگی‌های فروش در پی بحران کرونا، تصمیم گرفته‌اند تا بخش قابل‌توجهی از حقوق و مزایای خود را دریافت نکنند.

قرار است طبق برنامه اعلام شده، کارخانه‌های جگوار-لندروور فعالیت خود را از ۱۸ مه از سربگیرند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نیمی از کارکنان جگوار-لندروور به مرخصی رفتند

جگوار هم به تولید ماسک می پردازد

جگوار -لندروور طعمه جدید کرونا

جگوار مجبور به کاهش یا توقف تولید در 2 کارخانه خود شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی