پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف 1

وقوع یک تصادف در بزرگراه یادگار امام 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد گفت: ۵ نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد گفت: ۵ نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: این حادثه در بزرگراه یادگار امام (ره) ابتدای خیابان خرمرودی میان‌میان دو دستگاه ۴۰۵ و ۲۰۶ به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی پس از تماس از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند، گفت: سواری پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ علاوه بر برخورد با یکدیگر با گاردریل‌های محور بزرگراه نیز برخورد کرده‌ بودند و ۵ نفر شامل ۴ مرد و یک زن دچار مصدومیت شدید و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اشاره کرد: به دلیل تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با اقدامات پلیس راهور و آتش‌نشانی ترافیک برطرف شد و تردد خودروها در حال حاضر به صورت روان در حال انجام است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

عدم روشنایی معابر، عامل اصلی 22 درصد تصادفات پایتخت

پرتصادف ترین بزرگراه های پایتخت را بشناسید

اگر بدون گواهینامه تصادف کنید چه مجازاتی در انتظار شما خواهد بود؟

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی