پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعه سازی

صنایع پتروشیمی مواد اولیه صنعت خودروسازی را تامین می کند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از امضا تفاهم نامه هایی در راستای تامین مواد اولیه صنعت خودروسازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره درباره طرح‌های 30 گانه این شرکت برای توسعه صنعت پتروشیمی گفت: طرح‌های در صنعت پتروشیمی برای تولید کود‌های شیمیایی کشاورزی از جمله […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از امضا تفاهم نامه هایی در راستای تامین مواد اولیه صنعت خودروسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره درباره طرح‌های 30 گانه این شرکت برای توسعه صنعت پتروشیمی گفت: طرح‌های در صنعت پتروشیمی برای تولید کود‌های شیمیایی کشاورزی از جمله اوره و آمونیاک در دست اجرا است زیرا در انواع کودهای شیمیایی با کمبود مواجه هستیم.طرح ایجاد تنوع در سبد کود‌های شیمیایی تا پایان سال 1404 اجرایی می‌شوند.

محمدی درباره نقش صنعت پتروشیمی در تامین نیاز خودروسازان بیان کرد: جلسات متعددی با شرکت ایدرو و مدیران صنایع خودروسازی برگزار کردیم؛ تنوعی که این صنایع از پتروشیمی انتظار دارند بسیار بالا است و در این رابطه، تفاهم نامه‌هایی را هم امضا کردیم.

وی ادامه داد: بخشی از انتظارات از جانب ما قابل تامین است که حتما انجام خواهد شد؛ تولید بخشی از مواد اولیه نیز متاسفانه با شرایط فعلی صنعت پتروشیمی امکان پذیر نیست که تولید آن‌ها را باید به سال‌های آینده موکول کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت:تولید بخشی از مواد اولیه نیز به دلیل تقاضای پایین، اقتصادی نیست به عنوان مثال تولید مواد اولیه به مقدار 2 هزار تن در صنعت پتروشیمی قابل تولید نیست؛ برنامه‌های ما برای تولید مواد اولیه بالای 20 تا 30 هزارتن است که اسامی این محصولات تهیه و برای صنایع متقاضی ارسال شده است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صحبت های وزیر صمت به درستی منتقل نشده است/ قطعه سازان خودروساز نمی شوند!

چرا قطعات مورد نیاز تولید خودرو به موقع ترخیص نمی شود؟!

شیوه قیمت گذاری خودرو شورای رقابت بالانس ایجاد می کند

لزوم عرضه مواد اولیه صنعت خودرو در بورس به منظور کاهش قیمت

مشکل مردم قیمت بالای خودرو است/ با عذرخواهی کیفیت خودرو بالا نمی رود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی