پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو SX5 خودروسازی فردا (4)

فروش كراس اوور خودروسازی فردا با قيمت قطعي/ تخفيف ٤٠ ميليوني براي مشتريان

شرکت خودروسازی فردا قصد دارد محصول جدید خود را که یکی از ارزان ترین کراس اوور های کامپکت بازار ایران بوده با تخفیف 40 میلیونی تومانی به بازار عرضه کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو این خودرو که یکی از ارزان ترین خودروهای کراس آور کامپکت اتوماتیک بازار ایران است، در خطوط تولید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی فردا قصد دارد محصول جدید خود را که یکی از ارزان ترین کراس اوور های کامپکت بازار ایران بوده با تخفیف 40 میلیونی تومانی به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

این خودرو که یکی از ارزان ترین خودروهای کراس آور کامپکت اتوماتیک بازار ایران است، در خطوط تولید این شرکت در شهر سمنان ساخته می شود.

این خودرو که با برند ((FARDA)) به بازار عرضه خواهد شد، در حال حاضر در 60 روز کاری به مشتریان تحویل داده می شود.

به گفته محمدرضا آریان ژاد مدیر مارکتینگ این خودروساز، شرکت خودروسازی فردا برای سال جاری برنامه تولید 1 هزار دستگاه را محقق می کند و در سال آینده نیز از این خودرو را به فروش می رساند.

او ادامه داد: تولید مدل SX5 با 20 درصد داخلی سازی آغاز شده است و در یک برنامه 2 ساله به سمت 40 درصد داخلی سازی حرکت می کنیم و در سال آینه برنامه تولید 10 هزار دستگاهی را داریم.

این مدیر خودروسازی فردا ضمن اشاره به موضوع قیمت تمام شده این خودرو افزود: در حوزه داخلی سازی سعی داریم مسیر تعمیق را ادامه بدهیم اما این روند باید با توجه به آهنگ تولید شکل بگیرد. ضمن این که در شرایط فعلی نیز این خودرو با قیمت فروش 589 میلیون تومان و تحویل 60 روزه در رده مناسبی از بازار قرار دارد.

آریان ژاد در خصوص روش فروش این خودرو نیز گفت: خودروسازی فردا تنها زمانی یک محصول را به فروش می رساند که آن خودرو روی خط تولید کارخانه موجود باشد. از این رو روش پیش فروش های بلند را انتخاب نکرده ایم.

او در خصوص خدمات پس از فروش این خودرو نیز به خبرنگاران گفت: به دلیل تجربه طولانی که در همکاری با خودروسازان کره ای و چینی کسب کرده ایم، در این بخش نگرانی نداریم. زیرا بیش از 130 نمایندگی فعال ما در سراسر کشور در حال حاضر خدمات گسترده ای را به محصولات به بیش از 250 هزار خودرو کره ای و چینی که قبلا در سبد فروش ما قرار داشتند، ارائه می کنند و همین نمایندگان با آموزش و سازماندهی که صورت گرفته است، خدمات پس از فروش SX5 را نیز ارائه می کنند.

او با اشاره به تلاش خودروسازی فردا برای تحویل خودروهای SX5 در اسفندماه سال جاری ادامه داد: در طرح فروش فعلی خریداران می توانند از طرح تخفیف 40 میلیون تومانی استفاده کنند که به این ترتیب به جای 629 میلیون تومان، مبلغ 589 میلیون توان پرداخت می کنند.
آریا نژاد با تشریح جزئیات طرح فروش افزود: در این طرح خریداران 50 درصد قیمت خودرو را پرداخت می کنند. سپس بعد از یک ماه 20 درصد دیگر را پرداخت خواهند کرد. در این طرح سود مشارکت 18 درصدی برای خریداران در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل از مبلغ باقی مانده نهایی خودرو کسر خواهد شد. ضمن این که فروش با قیمت قطعی انجام می شود.

انتهای پیام/

قیمت SX6 محصول جدید خودروسازی فردا اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی