پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 55 ، کراس اوور خاص بازار ایران

کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی می کند ، گرچه تعداد محدودی عرضه شده اما  طرفدارانزیادی دارد. این خودرو جزو خودروهای خوش نام در بازارهای جهانی چون […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹

کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی می کند ، گرچه تعداد محدودی عرضه شده اما  طرفدارانزیادی دارد.

این خودرو جزو خودروهای خوش نام در بازارهای جهانی چون برزیل و روسیه است.

چندی پیش در سال 2017 و نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت نیز مورد نمایش قرار گرفت و بعد آن در کشور آلمان توسط برخی رسانههای آلمانی مورد تست و بررسی قرار گرفت و همگان را تحت تاثیر قرار داد .

طراحی ایکس 55 پخته و منحصر به فرد است و میتوان گفت تلفیقی از مدرن و کلاسیک است. که این گونه طراحی ها را میتوان درخودروهای اروپایی به ویژه محصولات فولکس واگن یافت .

ایکس 55  دارای اندازه و ابعاد خیلی مناسب میباشد که هم کاربرد آن را در شهر و هم  استفاده خانوادگی موثر و مفید مینماید .

داخل این خودرو نیز طراحی ساده و در عین حال پخته ایی به سبک خودروهای اروپایی دارد که معمولا ساده اما ماندگار هستند.

اما این کراس اوور در قلب تپنده خود یک موتور 1.5 لیتری توربو دارد ، این موتور طراحی شرکت معروف  اتریشی AVL میباشد که برایبسیاری از خودروسازان مطرح  طراحی موتور آنها را انجام داده  و توربو شارژ این خودرو نیز ماحصل شرکت معروف و مطرح هانیوالاست.

ایکس 55 در بخش ایمنی نیز با لیست کامل و مجهز آمده تا خیال خریداران خود را نیز راحت کند ،  ایربگ های جلو و جانبی ، سیستمپایداری الکترونیکی ( ESP) ، کنترل ضد لغزش ( TCS) ، کنترل در سر بالایی ( HHC) در کنار بدنه مستحکم فولادی  نوید یک خودرویایمن را میدهد .

در بخش امکانات رفاهی نیز ایکس 55 امکانات کاملی را به خریداران ارائه میکند که شامل : صندلی برقی راننده ، سان روف برقی ، ترمزپارک برقی ، اتوهلد و دوربین 360 درجه در کنار یک آپشن خاص و منحصر به فرد که ساعت هوشمند برای روشن کردن خودرو و کنترلشیشه ها است.

این آپشن در هیچ کدام از خودروهای هم سطح ایکس 55 و حتی بالاتر نیز وجود ندارد و به عنوان آپشن خاص این خودرو شناخته میشود.

در مجموع این خودرو با توجه به شرایط فروش اقساطی بلند مدت و تحویل کوتاه مدت  ، طراحی خاص و دوست داشتنی ، فضای داخلیمناسب ، قدرت بالای موتور و گیربکس ، امکانات کامل ایمنی و رفاهی میتواند برای آنهایی که به دنبال یک خودرو خاص و معقول باامکانات و قدرت بالا میباشند گزینه ایی ایده آل باشد .

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی