پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات خودرو

قاچاقچیان قطعات خودروهای لوکس در خوی دستگیر شدند

فرمانده سپاه خوی از شناسایی و دستگیری قاچاقچیان محموله قطعات خودروهای لوکس و سواری با تلاش نیروهای سپاه این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی اظهار کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده از این شبکه قاچاق، بر اساس نظر کارشناسان بیش از هشت میلیارد ریال ارزیابی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده سپاه خوی از شناسایی و دستگیری قاچاقچیان محموله قطعات خودروهای لوکس و سواری با تلاش نیروهای سپاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی اظهار کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده از این شبکه قاچاق، بر اساس نظر کارشناسان بیش از هشت میلیارد ریال ارزیابی شده است.

وی بیان کرد: در این عملیات انواع کالای قاچاق از جمله قطعات خودروهای سواری و لوکس کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه هفت نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده سپاه خوی بیان کرد: سپاه در راستای طرح مبارزه با انواع قاچاق، تدابیر لازم را اتخاذ کرده‌ است و در برابر قاچاقچیان و مخلان عرصه اقتصاد با جدیت و قاطعیت هرچه تمام و بدون هیچ اغماضی طبق قانون برخورد می‌کند.

وی با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم جهت همراهی و مبارزه با سوادگران اقتصادی بیان داشت: سامانه تلفنی ۱۱۴ و سامانه پیامکی ۶۰۰۰۰۱۳۱۱۴ پل ارتباطی سپاه با مردم است تا گزارش‌های مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را دریافت و بررسی و به مراجع دارای صلاحیت انعکاس دهند.

برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در شهرستان خوی کشف شده است.

خوی، از جمله شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که به دلیل نزدیکی به مرز سالانه کالاهای قاچاق فراوانی در آن کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

جهش تولید و افزایش کیفیت در محصولات ایران خودرو مشهود است

112 کانتینر قطعات قاچاق خودرو شناسایی و توقیف شد

2 پیشنهاد برای کاهش قاچاق قطعات خودرو

بسیاری از قطعات خودرو مشمول استانداردهای اجباری نیستند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی