پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارخانه ایرباس

ژانویه سیاه برای ایرباس!/ فروش ایرباس در نخستین ماه 2021 به صفر رسید

شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه اعلام کرد که در ماه ژانویه هیچ سفارشی برای خرید هواپیما از سوی شرکت‌های هواپیمایی نداشته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو شرکت هواپیمایی ایرباس فرانسه در گزارش ماهانه اعلام کرد که در ماه ژانویه هیچ سفارشی برای خرید هواپیما از سوی شرکت‌های هواپیمایی یا لیزینگی نداشته است. این […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه اعلام کرد که در ماه ژانویه هیچ سفارشی برای خرید هواپیما از سوی شرکت‌های هواپیمایی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شرکت هواپیمایی ایرباس فرانسه در گزارش ماهانه اعلام کرد که در ماه ژانویه هیچ سفارشی برای خرید هواپیما از سوی شرکت‌های هواپیمایی یا لیزینگی نداشته است. این شرکت در ماه ژانویه 21 فروند هواپیما به 15 مشتری خود تحویل داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 50 درصد پایین‌تر بوده است.

در حالی سفارشات ایرباس در ژانویه سال جاری صفر شده است که این شرکت در ژانویه 2020 سفارش ساخت 120 فروند هواپیمای مسافربری را دریافت کرده بود. به طور کلی ایرباس در سال 2020 تعداد 566 فروند هواپیما به مشتریانش تحویل داد که نسبت به سال 2019 34 درصد کمتر بوده است.

گزارش ماهانه ایرباس نشان می‌دهد که میزان سفارشات دریافتی و هواپیماهای تحویل داده شده توسط این شرکت به خاطر تبعات شیوع کرونا و سقوط تقاضا برای مسافرت‌های هوایی در جهان به شدت کاهش داشته است. البته در نیمه دوم سال گذشته شرایط برای ایرباس تا حدودی بهتر شده و این شرکت در ماه دسامبر 89 فروند هواپیما به مشتریانش تحویل داده است.

منبع: خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک

خداحافظی با بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان/ تولید ایرباس A380 متوقف می شود

کرونا ایرباس را زمین گیر کرد

تعدیل نیرو همچنان در دستور کار ایرباس قرار دارد

ایرلاین‌ها در هر مسیری کلاس پروازی متفاوتی ارائه می‌ کنند

شرکت های هواپیمایی برای بالا بردن قیمت بلیت تبانی نکرده اند

ایرباس با اتخاذ تدابیر بهداشتی دست به کار شد

پرنده های کوچک پسابرجامی ایران ایر زیر تیغ تعمیر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی