پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو آسنا

کامیونت جدید و آسنا توربو اتوماتیک به خانواده محصولات آمیکو اضافه می شوند

نشست مشترك مدیرعامل شركت ارس خودرو دیزل ( آمیكو ) و رئیس سازمان منطقه آزاد ارس در راستای گسترش همكاری های منطقه ای برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو شهرام فداکار مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو ، پس از دیدار مذکور، با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد ارس گفت: سازمان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

نشست مشترك مدیرعامل شركت ارس خودرو دیزل ( آمیكو ) و رئیس سازمان منطقه آزاد ارس در راستای گسترش همكاری های منطقه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شهرام فداکار مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو ، پس از دیدار مذکور، با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان یكی از مناطق آزاد مهم كشور از نظر موقعیت سوق الجیشی و صنعتی شناخته می شود و دومین منطقه آزاد توسعه یافته در حال رشد کشور است.

وی ادامه داد: امیدواریم از پتانسیل های شركت ارس خودرو دیزل به عنوان یكی از تولیدكنندگان خودروهای تجاری بخش خصوصی در منطقه آزاد اَرس بیشتر استفاده شود.

فداكار افزود: شركت ارس خودرودیزل به عنوان یكی از بزرگ ترین برندهای صنعتی این منطقه در حال گسترش سبد محصولات خود است و تحویل كمپرسی 2631 EEV خود را به زودی و با استاندارد آلایندگی یورو٥ پلاس به عنوان یك برند ایرانی آغاز خواهد كرد.

وی همچنین از افزایش تولید پیكاپ آسنا و همچنین معرفی ورژن مجهز به موتور توربوشارژ و گیربكس اتوماتیك این خودرو خبر داد.

مدیرعامل آمیکو تصریح كرد: آمیکو در سال آینده نیز برنامه معرفی كامیونت جدید را خواهد داشت و قصد دارد با استفاده از توان صنعتی و علمی صنعت گران و قطعه سازان منطقه ارس، تولید قطعات در بخش داخلی سازی و البته كامیونت های كاربری خود را در این منطقه متمركز كند.

فداكار در پایان خاطرنشان كرد: ارس خودرو دیزل با برند ایرانی ( آمیكو ) می كوشد كه با توسعه سبد محصول و پلتفرم های خود نقشی موثر در تولید كشور ایفا كند و در این مسیر به حمایت های منطقه آزاد اَرس نیازمند است كه خوشبختانه تفكر مدیریت حاكم بر این منطقه نیز در همین سمت و سو قرار دارد.

تئوری شایسته سالاری در انتخاب مدیران صنعت خودرو

شهرام فداکار به عنوان مدیرعامل آمیکو منصوب شد

فلسفه جدید آمیکو در حوزه خدمات پس از فروش

ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌های «آمیکو»

آموزش پرسنل در مرکز خدمات پس از فروش شرکت آمیکو همچنان ادامه دارد

رشد صد در صدی آمیکو در تامین قطعات یدکی

شركت آميكو از كاميونت هاي كاربري خود رونمايي كرد

عرضه محصول جدید آمیکو در سال جاری

علت تمایز برند آمیکو از سایر رقبا چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی