پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توقیف خودروی پلاک مخدوشی

معرفی خودروهای پلاک مخدوش به مقام قضائی

به گفته رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی، رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضائی معرفی و خودرو نیز توقیف می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علیرضا رحیمی رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی اظهار کرد: طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی، هر گونه دستکاری عمدی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

به گفته رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی، رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضائی معرفی و خودرو نیز توقیف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علیرضا رحیمی رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی اظهار کرد: طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی، هر گونه دستکاری عمدی در اعداد و مشخصات پلاک خودرو، تغییر شکل، مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو جرم است و مجازات 6 ماه تا یک سال حبس در پی دارد.

وی بیان کرد: در جریان اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در مشهد، هر شب تعدادی خودرو با پلاک‌های مخدوش توقیف می‌شوند.

رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به ارسال پیامک تردد در ساعات منع تردد به مالکان خودروهای متخلف گفت: ممکن است به دلیل مخدوش کردن پلاک خودرو، پلاک خودروی به جای خودروی متخلف در سامانه ثبت و پیامک تخلف برای صاحب آن خودرو ارسال شود که این موضوع به صورت سیستمی بررسی می‌شود.

رحیمی افزود: شهروندان نیز در صورت مواجهه با این موضوع می‌توانند با ارائه مستندات به بخش اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند تا نوع خودرو متخلف با پلاک خودرو جریمه شده بررسی و اصلاحات انجام شود.

وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو در مشهد از ساعت 21 تا سه بامداد همچنان در مشهد ادامه دارد و رانندگان متخلف 2 میلیون ریال جریمه می‌شوند.

اجرای طرح منع ورودخودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار صبح روز بعد از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شد ‌و این طرح در حال حاضر با یک ساعت کاهش از ساعت 21 تا سه بامداد ادامه دارد.

بنا بر آخرین اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون یک میلیون و 466 هزار و 435 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 57 تن از بیماران مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 58 هزار و 469 تن رسیده است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بازار داغ دور دور های شبانه در سه بلوار پایتخت

جریمه، توقیف و معرفی به مرجع قضایی در انتظار پلاک مخدوش‌‌ ها

پلیس راهور پایتخت طرح طاهر را از امروز اجرا می کند

آغاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی