پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندروور دیسکاوری مدل 2017

شکار لندروور دیسکاوری مدل 2017

لندروور دیسکاوری مدل 2017 در هنگام تست در آمان توسط عکاسان ، شکار شد.اگرچه این نمونه کاملا استتار شده اما از شکل و شمایل کلی آن می توان حدس زد که این خودرو، لندروور دیسکاوری کاملا جدید است. نسل بعدی این مدل به لطف بهره گیری از پلتفرم آلومینیومی جدید کمی کاهش وزن خواهد داشت […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

لندروور دیسکاوری مدل 2017 در هنگام تست در آمان توسط عکاسان ، شکار شد.اگرچه این نمونه کاملا استتار شده اما از شکل و شمایل کلی آن می توان حدس زد که این خودرو، لندروور دیسکاوری کاملا جدید است.

نسل بعدی این مدل به لطف بهره گیری از پلتفرم آلومینیومی جدید کمی کاهش وزن خواهد داشت و به نظر می رسد این خودروساز بریتانیایی برخی گوشه های دیسکاوری نوین را منحنی خواهد کرد تا طراحی مدرن تری برای آن ارائه دهد.

می توان حدس زد که دیسکاوری جدید ، ویژگی های آفرود خود را حفظ کند در حالی که داخل آن با مواد با کیفیت تر و تکنولوژی های جدید، زیباتر خواهد شد.جگوار لندروور طی ماه های اخیر برخی تکنولوژی های این خودرو از جمله نمایشگر بالای سر لیزری و حتی کاپوتی را شفاف معرفی کرده است که زیر خودرو را از طریق نمایشگر بالای سر و دوربین نصب شده در جلو نشان می دهد.

لندروور دیسکاوری مدل 2017

انتخاب موتور برای این مدل بسیار متنوع می باشد چرا که ، جگوار لند روور اکنون دارای مجموعه ای وسیع از نیرومحرکه های بنزینی استاندارد، دیزلی و هیبریدی است.لندروور دیسکاوری جایگزین نام LR4 در امریکای شمالی خواهد شد.در سال آینده رونمایی شده و پس از دیسکاوری اسپرت، دومین عضو خانواده جدید دیسکاوری لندروور خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی