پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رزم حسینی وزیر صمت

وزیر صمت مهمان انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای آینده مهمان انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور خواهد بود تا با حضور وی، خطوط جدید تولید در سه واحد قطعه سازی عضو این انجمن به بهره برداری برسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قرار است مهندس علیرضا رزم حسینی طی روزهای آینده با حضور […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای آینده مهمان انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور خواهد بود تا با حضور وی، خطوط جدید تولید در سه واحد قطعه سازی عضو این انجمن به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قرار است مهندس علیرضا رزم حسینی طی روزهای آینده با حضور در سه کارخانه بزرگ تولید قطعه در تهران و شهریار، خطوط جدید تولید قطعات در این واحدها را افتتاح کند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، رزم حسینی ابتدا خطوط تولید چراغ های خودرو تارا و دستگاه پی.وی.دی (آبکاری در خلاء) را در شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن افتتاح خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه مهمان گروه صنعتی برنز خواهد بود تا علاوه بر بازدید خط تولید ECU و قطعات الکترونیکی و دسته سیم، خطوط جدید تولید صندلی و قطعات تزئینی تارا، منیفلد تیبا، رودری فلاک دار دنا و داشبورد پژو ۲۰۶ را افتتاح کند.

وی در پایان نیز در سایت های شماره ۲ و ۳ شرکت کروز، مهمان ویژه مراسم بهره برداری از مرکز کالیبراسیون موتور و خط تولید ACU خواهد بود.

شرکت های مدرن، برنز و کروز از اعضای فعال انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور هستند و با بهره برداری از خطوط جدید تولید آنها، گامی دیگر در افزایش توانمندی زنجیره تامین خودرو کشور برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ایران خودرو باید گیربکس اتوماتیک تولید کند

شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت خودرو بودیم

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند

چرا کارخانه های قطعه سازی تعطیل می شوند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی