پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروشگاه ماکت لایف

ماکت لایف ، فروشگاهی معتبر برای خرید ماکت های کلکسیونی

فروشگاه ماکت لایف سال هاست به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش ماکت های حرفه ای و کلکسیونی فعالیت می کند. گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو همیشه بعد از خواندن پرونده های ماکتی، سوال های زیادی مبنی بر اینکه چگونه و با چه قیمتی می توان این ماکت های کلکسیونی را خریداری […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

فروشگاه ماکت لایف سال هاست به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش ماکت های حرفه ای و کلکسیونی فعالیت می کند.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

همیشه بعد از خواندن پرونده های ماکتی، سوال های زیادی مبنی بر اینکه چگونه و با چه قیمتی می توان این ماکت های کلکسیونی را خریداری کرد؟، مطرح می شود. ماکت های کلکسیونی در دسته بندی اسباب بازی ها قرار نمی گیرند. پس محل فروش آن ها نیز کاملا منحصر به فرد است و نمی توانید از اسباب بازی فروشی سراغ آن ها را بگیرید.

ماکت مک لارن f1 اتوآرت

با توجه به خاص بودن مخاطبان ماکت های خودرو و موتورسیکلت، یک فروشگاه ماکت باید به گونه ای باشد که یک علاقه مند بتواند با حضور در آنجا، خودش را ساعت ها در دنیای متفاوتی ببیند و به اصطلاح خودمانی، کیف کند!

بازار بسیاری از کالاها در ایران، نسبت به سایر کشورها متفاوت است و ماکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. چنین فروشگاه هایی که منحصرا به عرضه ماکت مشغول باشند و بتوانند محیطی مطلوب را برای یک ماکت باز فراهم کنند، نه تنها در کشور زیاد نیست، بلکه می توان گفت کمتر از انگشتان یک دست است!

فروشگاه ماکت لایف

تعداد محدود فروشگاه های ماکت در ایران

تعداد قابل توجهی از عرضه کننده های ماکت خودرو و موتورسیکلت در ایران، محصولات خود را در یک فروشگاه مخصوص عرضه نمی کنند و خرید ماکت از این فروشنده ها، بیشتر به صورت مجازی صورت می گیرد.

اما بالا برویم، پایین بیاییم، هرچقدر عکس و فیلم های ماکت مورد نظرمان را در اینترنت جستجو و از کارشناسان در خصوص آن سوال کنیم، مشاهده و لمس یک ماکت از نزدیک پیش از اینکه آن را بخریم، از واجبات این سرگرمی به شمار می رود. در ادامه مطالب مرتبط با ماکت های کلکسیونی، تصمیم گرفتیم یکی از معدود فروشگاه های عرضه کننده ماکت را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم.

فروشگاه ماکت لایف

فروشگاه ماکت لایف سال هاست در مسیر عرضه ماکت های کلکسیونی قدم بر می دارد. سابقه قابل قبول و طولانی یک فروشنده، یکی از فاکتورهاییست که خریداران ماکت و کلکسیونرها را دل گرم می کند.

رضا رضوی، موسس و مدیر فروشگاه ماکت لایف نیز از جمله افرادی است که سابقه اش در مقایسه با دیگر عرضه کنندگان معتبر ماکت در کشور، اگر بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. شخصی خوش اخلاق و مطلع هم در زمینه اتومبیل و هم در زمینه ماکت های کلکسیونی که به سختی می توانید مشابه برخوردش با مشتری و اطلاعاتش را در این صنف پیدا کنید.

ماکت مازراتی گرن توریزمو

جنس ماکت لایف همیشه جور است!

همان طور که در گذشته هم اشاره کردیم، ماکت ها به 2 دسته آماتور و حرفه ای تقسیم می شوند. فروشگاه ماکت لایف به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش مدل های حرفه ای و کلکسیونی فعالیت می کند.

در بازار مدل های حرفه ای، چیزی که ماکت لایف را نسبت به سایر فروشگاه های فعال در کشور متمایز می کند، عرضه مدل های کمیاب و بسیار ارزشمند است که نظیر آن ها را در سایت های خرید و فروش خارجی هم به سختی پیدا می شود.

ماکت بنتلی

این ویژگی و به صطلاح ((جوری جنس)) یکی از مهمترین پارامترها در نظر یک کلکسیونر ماکت است. حتما می پرسید تنوع ماکت های یک فروشگاه چه تاثیری در خرید یک کلکسیونر دارد؟ جواب اینجاست که این تنوع در بسیاری موارد به داد خریدار می رسد و می تواند نظرش را نسبت به یک ماکت تغییر داده و گزینه های بهتر و منطقی تری پیش پایش قرار دهد.

ماکت فراری cmc

اگر سری به فروشگاه ماکت لایف بزنید، تعداد قابل توجه ماکت های تولید محدود، کمیاب و سولد اوت اتوآرت، سی ام سی، کیوشو، مینیچمپس، BBR، MR، فرانتی آرت و خلاصه هر برند معتبی در دنیای ماکت، نظرتان را به خودش جلب می کند.

در یکی از ویترین های فروشگاه مجموعه کاملی از ماکت های MR و BBR جلب توجه می کنند و در سوی دیگر تعداد زیادی از جعبه های ماکت های خاص اتوآرت دل هر عشق ماشین و ماکت بازی را می برد.

فروشگاه ماکت لایف

با توجه به اینکه عرضه ماکت های سولد اتوت از سوی تولید کننده متوقف شده و در همه جای جهان کمیاب هستند و در ایران به دلیل شرایط خاص، سخت تر از هر جایی پیدا می شوند، برای خریداری شان باید از هفت خوان رستم بگذرید! اما بسیاری از این ماکت ها در ماکت لایف کنار هم چیده شده اند و همین مساله می تواند یک علاقه مند به ماکت را به وجد آورده و کارش را راحت کند.


برای آشنایی با فراری 330 P4 لمانز مقیاس 1:18 ساخت امالگام اینجا کلیک کیند


فروشگاه ماکت لایف

در اینجا مشاوره تخصصی برای خرید ماکت داده می شود

اصالت و سلامت ماکت های ارزشمند و کلکسیونی از جمله مهمترین موارد به شمار می رود. با مراجعه یا تماس با ماکت لایف ، حتی اگر ماکت مورد نظرتان را هم پیدا نکردید و ارتباطتان منجر به خرید نشد، می توانید مشاوره رایگان بگیرید و سوالاتی که در مورد ماکت های مختلف برایتان ایجاد شده است را از فروشنده ها و کارشناسان این مجموعه بپرسید تا با آگهی بیشتری ماکت مورد نظرتان را تهیه کنید.

فروشگاه ماکت لایف

شاید ابتدا به سادگی از کنار این ویژگی ماکت لایف بگذرید، اما وقتی به این نتیجه می رسید که دنیای ماکت های کلکسیونی چقدر گسترده است و یک خریدار هیچ جوره نمی تواند با بودجه و زمان محدودش، خودش همه چیز را تجربه کند، وجود یک مشاور مطمئن حسابی دلگرمتان می کند.

فروشگاه ماکت لایف

بعضی کلکسیونرها صبر و حوصله یا وقت خرید تدریجی ماکت ها را ندارند. این افراد با مراجعه به ماکت لایف می توانند مجموعه ای از ماکت های مورد نظرشان را خریداری کنند. چرا که ماکت های موجود در این فروشگاه مثلا در کلاس خودروهای کلاسیک، خودروهای سوپر اسپرت، لاموبرگینی ها، فراری ها و …  متنوع است و یک کلکسیونر می توان بخش قابل توجهی از مجموعه اش را در اینجا پیدا کند.

ماکت مک لارن f1 اتوآرت

حتی می توانید لیست ماکت های مورد نظرتان را به ماکت لایف بدهید تا در مسیر جمع آوری ماکت های کلکسیونتان، علاوه بر جست و جو و پیدا کردن ماکت های مورد نظر، قیمت و سلامت آن ها را نیز کارشناسی کند و خلاصه از هر نظر خیالتان را راحت کند.


دانستنی هایی در مورد ماکت خودرو (اینجا کلیک کنید)


فروشگاه ماکت لایف

به دلیل حساسیت  و ظرافت بالا، ماکت های کلکسیونی خیلی راحت آسیب می بینند و بعضی از آسیب ها که منجر به کاهش ارزش ماکت می شوند، آنقدر ریز هستند که شاید به چشم خریدار یا فرد غیر متخصص نیایند. حتی شاید بعضی از ماکت ها دارای ایراد کارخانه ای باشند.

ماکت فراری انزو

اما فروشنده های ماکت لایف ماکت ها را از این نظر کارشناسی می کنند و حتی اگر بعد از خرید ایراد یا مشکلی نظر خریدار را به خودش جلب کند، می تواند ماکت اش را به فروشگاه مرجوع کند و خیالش از همراهی فروشنده در این زمینه راحت باشد.

خلاصه تمام این نوشته ها و توضیحات این است که اگر برای ماکت بازی و جمع آوری مدل های کلکسیونی، به دنبال فروشگاه یا بهتر بگوییم، همراه مطمئن و منصف با تنوع بالای ماکت های خاص هستید، ماکت لایف می تواند این نقش را به خوبی برایتان ایفا کند.

آدرس فروشگاه ماکت لایف : خیابان ستارخان، میدان خبرنگار، پاساژ پارسیان، طبق اول، پلاک 21/209

تلفن ثابت: 44281250-021 

تلفن همراه: 6800769-0912

وب سایت: maketlife.ir

پیج اینستاگرام: Maketlife

کانال تلگرام: https://t.me/Maketlife

برچسب‌ها : BBRcmcMRآدرس فروشگاه ماکت لایفآدرس ماکت لایفاتوآرتاسباب بازی فروشیاینستاگرام ماکت لایفخرید ماکت خودروخرید ماکت ماشینخرید ماکت موتورسیکلترضا رضویشماره تلفن ماکت لایفشماره تماس ماکت لایففروش ماکت خودروفروش ماکت ماشینفروش ماکت موتورسیکلتفروش ماکت های کلکسیونیفروشگاه ماکتفروشگاه ماکت خودروفروشگاه ماکت لایففروشگاه ماکت ماشینقیمت ماکتقیمت ماکت خودروقیمت ماکت ماشینقیمت ماکت موتورسیکلتقیمت ماکت های bbrقیمت ماکت های cmcقیمت ماکت های اتوآرتقیمت ماکت های سولیدوقیمت ماکت های مینیچمپسقیمت ماکت های کیوشوقیمت ماکت کلکسیونیماکتماکت ب ام وماکت بنزماکت بنز و ب ام وماکت خودروماکت خودروهای آمریکاییماکت فراریماکت فراری cmcماکت لایفماکت ماشینماکت موتورسیکلتماکت مینیاتوریماکت های آماتورماکت های تولید محدودماکت های حرفه ایماکت های سولداوتماکت های نفیسماکت های کمیاب اتوآرتماکت هواپیمامینیچمپسکارشناسی ماکت خودروکانال تلگرام ماکت لایفکلکسیون ماکت ب ام وکلکسیون ماکت بنزکلکسیون ماکت بوگاتیکلکسیون ماکت خودروکلکسیون ماکت لامبورگینیکیوشو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی