پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی

شایعات منتشر شده پیرو شرایط فروش و قیمت دیگنیتی در فضای مجازی کاملا بی اساس است

تا کنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود. مهندس امیر میرمنصف در خصوص ثبت نام خودروی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

تا کنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

مهندس امیر میرمنصف در خصوص ثبت نام خودروی دیگنیتی گفت: اطلاع رسانی شرایط فروش کلیه محصولات گروه بهمن مانند دیگنیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و کانال های رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و متقاضیان محترم در صورت تمایل می توانند از این طریق پیگیری لازم را داشته باشند. لذا هیچ اطلاع رسانی از طریق شرکت ها و سایر کانال های ارتباطی متفرقه مورد تایید نمی باشد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه تجاری سازی و تولید فاز آزمایشی محصول دیگنیتی در اسفند ماه امسال محقق شد، اظهار کرد: توانستیم وعده ی خود را در خصوص زمان عرضه فاز آزمایشی دیگنیتی عملی کنیم. تولید انبوه محصول از اویل سال آینده آغاز و ثبت نام برای عموم در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

مهندس میرمنصف ضمن تکذیب قیمت های ارائه شده در رسانه های مکتوب و مجازی گفت: هیچ قیمت و شرایط فروشی برای دیگنیتی تا کنون از طریق شرکت مشخص و اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملا بی اساس است، همچنین هیچ حواله ی فروشی تا کنون صادر نشده است.

میر منصف تصریح کرد: ورود دیگنیتی به نمایندگی ها تنها برای بازدید و پایش نیاز مشتریان و بازار و همچنین اطلاع از بازخورد فنی محصول در تست های رانندگی است تا در توسعه و تولید انبوه آتی، آن ها را مد نظر قرار دهیم. به دلیل تقاضا خرید و استقبال زیاد از خودرو دیگنیتی تصمیم گرفتیم با افزایش تعداد تولید و امکان عرضه بیشتر به صورت فروش فوری از سال آینده به بازار عرضه نماییم.

انتهای پیام/

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام گروه بهمن آنلاین برگزار شد

معرفی و بررسی دیگنیتی پرایم، محصول جدید گروه بهمن

تصاویر SUV جذاب گروه بهمن با امکانات منحصر به فرد منتشر شد

قیمت ستاره تازه وارد گروه بهمن، اعلام شد

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور توسط بهمن موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی