پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همیاران پلیس، حوادث جاده‌ای را کاهش می‌دهند

گروه صنعتی ایران‌خودرو با ارایه بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، از طرح “همیاران پلیس” که توسط پلیس راهور ناجا در سفرهای نوروزی به اجرا گذاشته می‌شود، حمایت می‌کند. در این طرح، کودکان و نوجوانان دانش آموز به‌عنوان “همیاران پلیس” در سفرهای نوروزی، خانواد‌ه‌ها را از حوادث جاده‌ای مصون می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۴ فروردین ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران‌خودرو با ارایه بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، از طرح “همیاران پلیس” که توسط پلیس راهور ناجا در سفرهای نوروزی به اجرا گذاشته می‌شود، حمایت می‌کند. در این طرح، کودکان و نوجوانان دانش آموز به‌عنوان “همیاران پلیس” در سفرهای نوروزی، خانواد‌ه‌ها را از حوادث جاده‌ای مصون می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس طرح ویژه همیاران پلیس که در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز توسط راهور ناجا به اجرا درمی‌آید، کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده‌شان عازم سفر هستند، به عنوان نماینده و همیار پلیس، با یادآوری مواردی مانند رعایت سرعت مطمئنه، عدم سبقت غیرمجاز، عدم مکالمه با تلفن همراه و موارد دیگر به راننده، از بروز احتمالی حوادث جاده‌ای پیشگیری می‌کنند.

در این طرح که از روز اول تعطیلات آغاز شده و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مسوولیت‌پذیری اجتماعی خود، با ارایه کلاه همیار پلیس، پیکسل با محتوای فرهنگ رانندگی، کارت همیار پلیس و بسته‌های بهداشتی مانند ماسک تنفسی، از این اقدام فرهنگی پلیس حمایت کرده است.

۲۲ هزار نوجوان در این طرح به همیاران پلیس کشور اضافه خواهند شد.

پیش از این نیز، ایران‌خودرو، هم‌سو با راهبردهای راهور ناجا در کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای، با تولید ویدیوهایی برای گروه سنی کودک و نوجوان، ضمن آموزش مسایل ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی، آنان را به یادآوری قوانین به رانندگان دعوت کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی