پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی آمیکو

امداد رسانی آمیکو به یک گروه کوه نوردی مفقودی در کوه های کامتال

گروه صنعتی آمیکو در راستا انجام مسئولیت های اجتماعی خود طی یک تجسس 10 ساعته در کوه های کامتال موفق شدند یک گروه کوهنوردی مفقود شده را نجات دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تعهد به مسئولیت های اجتماعی از اهم وظایف گروه صنعتی آمیکو ( ارس خودرو دیزل) است. امدادرسانی به کوهنوردان در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

گروه صنعتی آمیکو در راستا انجام مسئولیت های اجتماعی خود طی یک تجسس 10 ساعته در کوه های کامتال موفق شدند یک گروه کوهنوردی مفقود شده را نجات دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تعهد به مسئولیت های اجتماعی از اهم وظایف گروه صنعتی آمیکو ( ارس خودرو دیزل) است. امدادرسانی به کوهنوردان در کوههای کامتال واقع در این منطقه طی یک جستجوی ۱۰ ساعته با حضور تیم تخصصی کوهستان هلال احمر جلفا و با همکاری هنگ مرزی و نیروهای محیط بانی جلفا و همچنین با حضور داوطلبانه پرسنل آمیکو و در اختیار گذاشتن خودروهای آسنا برای تیم جستجو و امداد انجام شد و به این ترتیب موفق شدند یک گروه از کوهنوردان که در این ارتفاعات مفقود شده بودند را نجات دهند.

هم اکنون حال همه ۴ نفر کوهنوردی که مفقود شده بودند خوب است.

همچنین خلیل فرخنده رئیس هلال احمر جلفا از کمک ها، راهنمائی ها و جانفشانی های کوهنوردان منطقه و همچنین نیروهای داوطلب شهرستان و نیروهای زحمتکش هنگ مرزی و محیط بانی و مساعدت شرکت خودروسازی آمیکو با قراردادن تجهیزات خودروئی در اختیار گروه تجسس تقدیر کرد.

انتهای پیام/

فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است

مسابقه نوروزی کارت تبریک آمیکو

لیست نمایندگی های منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) در کشیک خدمات نوروزی 1400

ارائه خدمات پس از فروش در نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو)

آغاز فروش ویژه کمپرسی 2631E یورو ۵ آمیکو از امروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی