پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

افزایش ساعت طرح ترافیک به منظور مهار بیماری کرونا

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: شما برای مهار کرونا باید به سمتی بروید که محدودیت‌ها اضافه شود تا افراد بی دلیل به خیابان‌ها نیایند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست برای مدیریت کرونا طرح ترافیک لغو شود […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: شما برای مهار کرونا باید به سمتی بروید که محدودیت‌ها اضافه شود تا افراد بی دلیل به خیابان‌ها نیایند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست برای مدیریت کرونا طرح ترافیک لغو شود تا مردم به جای استفاده از حمل و نقل عمومی از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند، گفت: طرح ترافیک باید اضافه شود، چرا باید لغو شود؟ باید اتفاقاً به ساعتش اضافه شود که محدودیت بیشتر شود ما نباید محدودیت‌ها را برداریم.

وی ادامه داد: شما برای مهار کرونا باید به سمتی بروید که محدودیت‌ها اضافه شود تا افراد بی دلیل به خیابان‌ها نیایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: برای مهار این بیماری باید تقاضای سفر از بین برود، مانند اینکه مراکز تجاری را تعطیل کرده‌اند، اگر ما هم بخواهیم تقاضای سفر را داشته باشیم و از این طرف هم رفت و آمد را توسعه دهیم مسلم است اتفاقی در حوزه مهار این بیماری رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی