پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو پلاک مخدوش

پوشش پلاک خودرو، تخلف این شب های کرونایی رانندگان

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، بیشترین تخلفات شبانه ما در ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد به پوشش پلاک و تخلفاتی از این قبیل. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تخلفات شبانه ما در ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، بیشترین تخلفات شبانه ما در ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد به پوشش پلاک و تخلفاتی از این قبیل.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تخلفات شبانه ما در ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد به پوشش پلاک و تخلفاتی که برخی رانندگان برای عبور از دوربین‌ها و محدودیت‌های تردد انجام می‌دهند. موضوعی که هم تخلف بوده و هم جرم است و پلیس هم به طور جدی با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: بحث بعدی هم مربوط به سرعت و سبقت به خصوص در حوزه بزرگراه هاست که با توجه به خلوتی معابر ممکن است برخی از رانندگان با سرعت بیش از حد مجاز تردد کنند که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

حمیدی در مورد مخدوش کردن پلاک و تشخیص پلاک‌های مخدوش نیز گفت: مخدوش کردن پلاک موضوعی است که چه در طول روز و چه در طول ساعات منع تردد شبانه در ساعات خاصی رخ می‌دهد و در همین راستا نیز ما تعداد تیم های خود را در آن مقاطع افزایش داده‌ایم. تیم‌هایی که ویژه و آموزش دیده بوده و از افسران کادر ما تشکیل شده‌اند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این تیم‌ها در ساعات منع تردد شبانه هم حضور داشته و اقدام به شناسایی پلاک‌های مخدوش و برخورد با آن خواهند کرد.

وی درباره امکان شناسایی این پلاک‌ها نیز گفت: این پلاک‌ها به وسیله دوربین‌ها قابل شناسایی است و علاوه بر آن گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز در معابر حضور داشته و با هرگونه مخدوش کردن پلاک به صورت فیزیکی نیز برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اعلام آمادگی شهردار تهران برای اجرا پروتکل های اضطراری مقابله با کرونا

افزایش ساعت طرح ترافیک به منظور مهار بیماری کرونا

هنر برنامه‌ریزی در خدمت تحول سایپا

خودرو اهدا کنندگان خون جریمه نخواهند شد

کرونا یا تماس تصویری با موبایل، کدام یک بیشترین قربانی را می گیرد؟

مراکز همگانی خرید و فروش خودرو در تهران تعطیل است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی