پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت نیرو موتور

50 میلیونی که یاماها سواران ندانسته، از دست دادند!/ بخشش این بارهم از کیسه خلیفه

تخفیف 35 درصدی شرکت نیروموتور برای یکی محصولات یکی از داغ ترین اخباری بود که در بازار موتورسیکلت منتشر شد، تخفیفی 50 میلیونی که در سایه خلا نظارتی پا به عرصه حضور گذاشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از داغ‌ترین خبرهای دنیای موتورسیکلت در شروع سال جدید، تخفیف ۵۰ میلیون تومانی شرکت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

تخفیف 35 درصدی شرکت نیروموتور برای یکی محصولات یکی از داغ ترین اخباری بود که در بازار موتورسیکلت منتشر شد، تخفیفی 50 میلیونی که در سایه خلا نظارتی پا به عرصه حضور گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از داغ‌ترین خبرهای دنیای موتورسیکلت در شروع سال جدید، تخفیف ۵۰ میلیون تومانی شرکت نیروموتور بر موتورسیکلت‌های برند یاماها بود.

به طوری که بعضی از مدل‌های این برند در اواخر بهمن و اوایل اسفند سال گذشته با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید اما با آغاز سال نو این مدل‌ها با قیمت ۹۸ میلیون تومان برای فروش گذاشته شدند.

با بررسی چنین اقدامی اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که در آغاز سال جدید که شرکت‌ها با افزایش هزینه‌هایی مانند نیروی انسانی روبه‌رو هستند، حاشیه سود تولید این مدل‌ها برای شرکت سازنده چقدر است که در یک اقدام بتواند تخفیف ۳۵ درصدی در نظر بگیرد؟

موضوع زمانی بیشتر پیچیده می‌شود که می‌بینیم این برند از موتورسیکلت در کشور فیلیپین دو هزار و ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و با محاسبه نرخ ارز به میزان متوسط ۲۵ هزار تومان، قیمت نهایی این موتورسیکلت در نهایت به یکصد و ۴۳ میلیون تومان نمی‌رسد.

درواقع توانایی تخفیف تا این رقم و ادامه حیات شرکت در این شرایط می‌تواند نشان‌دهنده یکه‌تازی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده این دست از موتورسیکلت‌ها و لزوم ورود نهادهای نظارتی برای تعیین نرخ واقعی تولید و واردات باشد. این نهادها همچنین باید بر فروش یا حاشیه سود مناسب نیز نظارت داشته باشد.

نکته دیگر این است که پیش از عید و در ماه‌های پایانی سال گذشته بسیاری از مشتریان به منظور جلوگیری از برخورد با تورم بهاره، یاماهای مورد نظر خود را با قیمت سال گذشته خریداری کرده‌اند و اکنون با این کاهش چشم‌گیر شرکت ضرری ۵۰ میلیون تومانی گریبان‌گیر مشتریان شده است.

به خصوص که شرکت مورد نظر فروش اقساطی نیز دارد و معلوم نیست تکلیف مشتریانی که موتورسیکلت را با رقم سال قبل به صورت اقساطی خریده‌اند چه خواهد شد؟

انتهای پیام/ منبع: قطعه نیوز

آشنایی با موتورسیکلت سوپر سوکو/ قیمت موتورسیکلت های کویر موتور + جدول

اعلام قیمت موتورسیکلت های کویر موتور

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های بنلی

آخرین قیمت موتورسیکلت در بازار

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های برقی در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی