پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

کار بررسی و رسیدگی به وضعیت بازار خودرو به کمیسیون اصل نود کشید

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس از آغاز رسیدگی به بازار و صنعت خودرو در این کمیسیون خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو الهام آزاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بازار خودرو و بورس در اولویت این کمیسیون قرار دارد، گفت: به طور حتم […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس از آغاز رسیدگی به بازار و صنعت خودرو در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

الهام آزاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بازار خودرو و بورس در اولویت این کمیسیون قرار دارد، گفت: به طور حتم با تشدید نظارت‌ها می‌توان از بسیاری از کم‌کاری ها و تخلفات جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع بورس در اولویت کمیسیون اصل نود مجلس قرار دارد، گفت: مردم انتقادات زیادی نسبت به بی‌توجهی به حل مشکلات بورس دارند و شکایات آنها در کمیسیون در حال بررسی است.

وی همچنین از ورود کمیسیون اصل نود مجلس به موضوع گرانی خودرو خبر داد و افزود: نشست‌های مکرری را با کارشناسان این حوزه و کمیسیون داشتیم و بررسی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس یازدهم ادامه داد: سازوکارهایی که در حوزه خودرو پیش‌بینی خواهیم کرد زمان بر است و شاید در این برهه زمانی به ثمر نرسند اما به طور حتم به تدریج تاثیرات خود را بر بازار خودرو بر جای خواهد گذاشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با یادآوری ورود کمیسیون متبوع خود به عملکرد گمرک، گفت: طی هفته‌های اخیر وزیر امور اقتصاد و دارایی را به کمیسیون دعوت کردیم و در مورد مسائلی مانند جلوگیری از رسوب کالا و تخلفات و قاچاق کالا بحث و گفت و گو شد؛ امیدواریم در رابطه با بحث بورس و گمرک بتوان به خروجی‌های مثبتی دست یابیم و گام موثری برای رفع مشکلات مردم برداریم.

آزاد یادآور شد: به طور حتم با تشدید نظارت‌ها می‌توان از بسیاری از کم‌کاری ها و تخلفات جلوگیری کرد و کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم این مهم را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

بازار خودرو آرام شده است/ کاهش قیمت خودرو نسبت 2 هفته گذشته

با عرضه خودرو در بورس کالا باید منتظر چه اعدادی باشیم؟

آزادسازی واردات خودرو، بازار را از وضعیت آشفته و نابسامان خارج می کند

خرید و فروش خودرو در بازار غیر رسمی در جریان است

پژو 207 یک میلیون تومان گران تر شد! | قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد

در بازار خودرو چه می گذرد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی