پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مجلس شورای اسلامی

سایپا ظرفیت جهش تولید خودروهای باکیفیت و متنوع را دارد

يک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مدیران سایپا برای رفتن به سمت تولید خودروهای باکیفیت گفت: سایپا ظرفیت جهش تولید خودروهای باکیفیت و متنوع را دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعت خودروی کشور و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

يک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مدیران سایپا برای رفتن به سمت تولید خودروهای باکیفیت گفت: سایپا ظرفیت جهش تولید خودروهای باکیفیت و متنوع را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعت خودروی کشور و تشویق مدیران خودروساز به سمت تولید خودروهای با کیفیت اظهار داشت: ما در مباحث مربوط به تولید، بخشی تحت عنوان مهندسی ارزش داریم یعنی کارهای تولیدی باید لحظه به لحظه، روز به روز و سال به سال به سمت ارتقای کیفیت حرکت کنند.

وی افزود: در کشور ما در بخش تولید در حال رقابت با دیگر کشورها هستیم و باید بازار صادراتی در بخش‌های مختلف تولیدی از جمله کشاورزی، صنعتی، دامداری و دامپروری به کشورهای جهان نگاه ویژه داشته باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در همین راستا به تصمیم مدیران شرکت سایپا برای رفتن به سمت سایپای نوین اشاره کرد و بیان داشت: در بحث صنعت خودرو باید به سمت بومی‌سازی و تولید خودروهای داخل حرکت کنیم و قطعات خودرو نیز در داخل تولید شود.

اوسطی با اشاره به پیشرفت‌‌های صنعت دفاعی کشور و همکاری سایپا با وزارت دفاع و شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه برای تولید قطعات خودرو گفت: این همکاری در راستای ارتقای صنعت خودروی کشور است و ما ‌در بحث خودرو نیز می‌توانیم همچون صنعت دفاعی پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حرکتی که شرکت سایپا آغاز کرده بسیار خوب و مبارک است، افزود: رفتن به سمت تولید خودروهای متنوع و با کیفیت مثل شاهین اقدامی بسیار مثبت شرکت سایپا است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد شرکت سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان تحت مجموعه وزارت دفاع تصریح کرد: دخیل کردن وزارت دفاع در بحث تولید قطعات خودرو اقدام بسیار خوبی است و قطعاً با ورود وزارت دفاع به صنعت خودرو می‌توان به آینده این صنعت امیدوار بود.

اوسطی تأکید کرد: با ورود متخصصین وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد یک جهش تولید هم در بحث کمیت و هم کیفیت و نیز تنوع خودرو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: قطعاً شرکت سایپا می‌تواند به نیازهای داخلی پاسخ دهد و این توان و ظرفیت در بین مدیران شرکت سایپا وجود دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: سایپا هم دانش و هم زیرساخت‌های لازم برای حرکت به سمت تولید خودروهای با کیفیت را دارد منتهی باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد و عزمی از سوی مسئولین نشان داده شود که این در بین مدیران سایپا وجود دارد.

انتهای پیام/

زمان قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات سایپا

سایپا نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است

شاهین، نماد کیفیت و ایمنی در محصولات سایپا

با شیوه قیمت گذاری شورای رقابت تنها 80 درصد رانت نصیب دلالان شد

گام بلند سایپا به سوی ایمن سازی محصولات؛ سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100

پرواز شاهین از خاکستر پراید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی