پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه آمیکو

حضور آمیکو در نمایشگاه تیونینگ تهران/ استقبال از پیکاپ آسنا ادامه دارد

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده خودروهای تجاری سبک و سنگین درکشور، در نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران شرکت کرده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو در این نمایشگاه که توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های خودروسازی و کارگاه های های تخصصی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۰

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده خودروهای تجاری سبک و سنگین درکشور، در نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران شرکت کرده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

در این نمایشگاه که توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های خودروسازی و کارگاه های های تخصصی این حوزه به نمایش درآمده است، شرکت آمیکو پیکاپ Heavy Duty خود یعنی آسنا را در ۲ ورژن استاندارد و تیونینگ شده در غرفه خود به نمایش گذاشته است.

ضمنا پلتفرم این خودرو نیز در غرفه این شرکت به نمایش درآمده است. این پلتفرم از جمله جذابیت های این نمایشگاه به شمار می رود و غرفه آمیکو میزبان علاقه مندانی است که سوالات پر شماری در خصوص این خودرو دارند. که در این راستا کارشناسان آمیکو پاسخگوی سوالات علاقمندان خواهند بود.

پیکاپ آمیکو آسنا با توجه به پتانسیل های مختلف پلتفرمی یکی از خوش تیون ترین خودروهای بازار به حساب می آید که از زمان ورود به بازار مورد استقبال اُرگان ها، سازمان ها و مصرف کنندگان به خصوص آفرودرها قرار گرفته است. گفتنی است آمیکو به عنوان تولید کننده خصوصی خودروهای تجاری سبک و سنگین در کشور، در سال جاری برنامه های مختلفی در حوزه گسترش سبد محصول دارد که در آینده نزدیک به انها خواهیم پرداخت.

این نمایشگاه از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کند و تا ساعت ۱۸ روز ۹ خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند نسبت به بازدید از آن اقدام کنند.

انتهای پیام

حضور شرکت آمیکو در نخستین دوره نمایشگاه تیونکس 2021 تهران

امضاء موافقتنامه همکاری ارس خودرو دیزل و چرخشگر

کامیونت 5 تن آمیکو چه قیمتی است؟

آمادگی آمیکو برای حضور در طرح نوسازی ناوگان فرسوده

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی