پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8

محصول جدید مدیران خودرو در حال تست فنی رویت شد

اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره ایی لوکس در خیابان ها در حال گذراندن تست های فنی مشاهده شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره ایی لوکس در خیابان ها در حال گذراندن تست های فنی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره ایی لوکس در خیابان ها در حال گذراندن تست های فنی مشاهده شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اخیرا یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ و چهره ایی لوکس در خیابان ها در حال گذراندن تست های فنی مشاهده شده است.

این خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد بزرگ دیده شده که احتمالا 7 نفره بوده و دارای چهره ایی جذاب و شیک است که متعلق به شرکت مدیران خودرو است.

به نظر می رسد مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود با نام تیگو 8 پرو را به زودی راهی بازار کشور کند که اخیرا در بازار چین و روسیه و برزیل هم مدل جدید تیگو 8 با پسوند پرو رونمایی شده است.

از مشخصات فنی و آپشن های این مدل اطلاعات تائید شده ایی در دست نیست اما با جستجو در اینترنت و سایت های معتبر می توان دید که تیگو 8 با موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته نسل جدید CVT عرضه خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو تیگو 8 خود را با چه آپشن و مشخصات فنی عرضه خواهد کرد اما قطعا این خودرو خود را برای رقابت با هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوتلندر و رنو کلئوس آماده خواهد کرد.

انتهای پیام

معرفی خودروهای چینی تازه وارد/ امپراطوری چینی ها در صنعت خودرو ایران وسیع تر می شود!

گارانتی بلند مدت امتیاز خاص و ویژه محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو در صدر ارزیابی کیفی خدمات فروش

ام وی ام برندی رو به رشد با نگاه به آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی