پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیس لیفت مرسدس اس‌ال

ملاقات با فیس لیفت مرسدس SL ، در لس‌آنجلس

رودستر لوکس مرسدس SL ، مدل 2017 به زودی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی  خواهد شد ، این در حال است که این مدل همراه با به‌روزرسانی در ظاهر و تجهیزاتی می باشد. این این مدل در قسمت جلو ، با تغییراتی همراه شده است که یاعث شده به سایر محصولات جدیدتر مرسدس ، نزدیک […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

رودستر لوکس مرسدس SL ، مدل 2017 به زودی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی  خواهد شد ، این در حال است که این مدل همراه با به‌روزرسانی در ظاهر و تجهیزاتی می باشد.

این این مدل در قسمت جلو ، با تغییراتی همراه شده است که یاعث شده به سایر محصولات جدیدتر مرسدس ، نزدیک شود.ترکیبی از یک جلوپنجره جدید با الگوی الماسی و چراغ‌های LED و DRLs و سپرهای بازطراحی شده و تغییرات ظریف در روی درب موتور باعث شباهت SL به برادر اسپرت آن یعنی AMG GT شده‌اند.

سپرهای عقب، گرافیک چراغ‌ها، دیفیوزر جدید با ترکیب خروجی اگزوز چهارتایی در مدل SL63 AMG و یک اسپویلر کوچک ، در سمت عقب خودرو مورد توجه قرار می گیرد.چرخ‌های آلیاژی با طراحی جدید و فرم آینه‌های جانبی از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند.

مدل‌های AMG از تزئینات فیبرکربنی در جای جای بدنه نظیر لبه اسپویلر جلو و قاب آینه ها و رکاب‌های جانبی سود می‌برند.اتاق این مدل مرسدس ،  از یک سیستم سرگرمی با نمایشگر بزرگ‌تر، یک دکمه چرخشی مسطح چندمنظوره، کنترل‌های روی فرمان، تغییر طراحی اهرم تعویض دنده و تریم فیبر کربنی مجهز شده است.

در مورد سیستم موتور و انتقال نیرو هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده و احتمالاً تغییرات، تنها به بهینه‌سازی سیستم‌های موجود خلاصه می‌شود. از این رو باید تا هفته آینده و گشایش نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس صبر کنیم.

فیس لیفت مرسدس اس‌ال فیس لیفت مرسدس اس‌ال فیس لیفت مرسدس اس‌ال فیس لیفت مرسدس اس‌ال

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی