پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

تردد بیش از ۸ میلیون موتورسیکلت و خودرو در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ۸ میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت در آن تردد می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: در 10 تا 15 سال گذشته پلیس اقدامات خیلی خوبی در حوزه ترافیک شهر تهران انجام داده است که چنانچه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ۸ میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت در آن تردد می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: در 10 تا 15 سال گذشته پلیس اقدامات خیلی خوبی در حوزه ترافیک شهر تهران انجام داده است که چنانچه همین اتفاقات رخ نمی ‌داد شهر سال ‌ها پیش قفل شده بود.

وی با بیان اینکه چنانچه وضع حوادث ترافیکی و حجم ترافیک تهران در گذشته و امروز را مقایسه کنیم نشان می ‌دهد که ایمنی ترافیک بیشتر و حجم ترافیک کمتر شده است. به عبارتی دیگر بر اساس شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت اقدامات ما اثر گذار بوده است، از این رو امیدوارم شورای شهر ششم و مدیریت شهری جدید کمک کند تا همین موضوع با جدیت بیشتری تداوم داشته باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با توجه به آغاز شورای ششم شهر تهران گفت: ما دو خواسته در حوزه مدیریت ترافیک از مدیریت شهری در هر دوره‌ای داریم که باید آن را عملیاتی کنند. اولین موضوع ارتقای ایمنی شبکه معابر است.

سردار حمیدی افزود: دومین خواسته پلیس راهور این است که مدیریت شهری روان سازی ترافیک با اصلاحات هندسی را محقق کند، نه اینکه این امر با حضور فیزیکی پلیس انجام شود.

وی در ادامه اشاره کرد: برخی از تقاطع ها و میادین نیاز به اصلاح دارد. برخی از تقاطع ها و زیرگذرها و روگذرها جانمایی شان غلط است که باید اصلاح شود. این‌ها جزو مواردی است که اگر مدیریت شهری انجام دهد منویات پلیس و مردم را عملیاتی کرده است و می ‌توان در کاهش تصادفات شهری و کاهش ترافیک موثر عمل کرد.

انتهای پیام |

نظر پلیس در ارتباط با موتورسواری بانوان | مبنای صحبت ما قانون است

اگر برای سوم مرتکب تخلف رانندگی شوید به مقامات قضایی معرفی خواهید شد

تشدید نظارت پلیس راه بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در تهران

رانندگان باید در زمان خرابی و تصادف از علایم هشداردهنده استفاده کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی