پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری خودرو-تعویض پلاک

مراکز تعویض پلاک در تعطیلات کرونایی فعال است/ هموطنان براساس نوبت اینترنتی خود به مراکز مراجعه کنند

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از باز بودن مراکز تعویض پلاک در تعطیلات کرونایی خبر داد و گفت: از مردم تقاضا می‌شود برای رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز شماره گذاری خودرو از آوردن همراه خودداری کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از باز بودن مراکز تعویض پلاک در تعطیلات کرونایی خبر داد و گفت: از مردم تقاضا می‌شود برای رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز شماره گذاری خودرو از آوردن همراه خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به مجوزی و مصوبه‌ای که پلیس راهور از ستاد ملی کرونا گرفته است مقرر شد مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس در سراسر کشور از امروز (دوشنبه) تا روز شنبه هفته آینده که به عنوان تعطیلات کرونایی اعلام شده است، باز باشند.

وی گفت: تعدادی از هموطنان ما اقدام به دریافت نوبت به صورت اینترنتی کرده اند، نگران نباشند و طبق همان نوبت به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند، اما به دلیل رعایت دستورالعمل‌ها این مراکز با 50 درصد ظرفیت خدمات رسانی می‌کنند.

سرهنگ جهانی گفت:از مردم تقاضا می‌شود برای رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز شماره گذاری خودرو از آوردن همراه خودداری کنند.

انتهای پیام /

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی