پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک

تایر فقط 15 درصد گران شد!

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر از افزایش قیمت تایرهای تولیدی کشور با مصوبه هیأت مدیره انجمن تایر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر با اشاره به تشکیل جلسه هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان تایر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید تایر، پیشنهاد رشد 15 درصدی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ شهریور ۱۴۰۰

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر از افزایش قیمت تایرهای تولیدی کشور با مصوبه هیأت مدیره انجمن تایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر با اشاره به تشکیل جلسه هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان تایر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید تایر، پیشنهاد رشد 15 درصدی قیمت تایر پیگیری شد و در نهایت با هماهنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مقرر شد این میزان افزایش قیمت برای تایرهای تولیدی در کشور اعمال شود.

وی با بیان اینکه تاریخ اجرای این مصوبه ابتدای شهریور ماه یعنی امروز تعیین شده است، افزود: قیمت تمام شده تولید تایر بیش از 15 درصد افزایش داشته اما تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدند که در تعامل با بازار باید منقبض تر عمل کنند به طوری که بازار کشش افزایش قیمت را داشته باشد. در نتیجه افزایش قیمت 15 درصدی مصوب شد.

به گفته تنها، افزایش مولفه‌های تولید از جمله قیمت مواد اولیه مشکلاتی را برای صنعتگران به وجود آورد و در این شرایط تولید برای کارخانه‌ها با قیمت قبل به صرفه نبود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، صنعتگران برای اینکه بتوانند تولید خود را حفظ کنند ناچار به افزایش قیمت هستند، زمانی که کشور با تورم مواجه است این تورم بر همه بخش‌ها اثرگذار خواهد بود و صنعت تایر نیز از این امر مستثنی نیست.

انتهای پیام./ منبع: فارس

تایر چه زمانی گران می شود؟

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

واردات لاستیک رینگ های کمتر از ۱۶ اینچ ممنوع شد

شکل تازه ای از بازار تایر ظهور کرد | دلایل چند قیمتی در بازار تایر خودرو

داستان ناپدید شدن انبار احتکار لاستیک

شاید لاستیک گران شود!

افزایش ۲۰ درصدی تولید لاستیک سنگین در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی