خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو (ام وی اس) در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان خود مرکز پاسخگویی تلفنی با قابلیت پیگیری مشکلات و امور مشتریان را به زودی راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو (ام وی اس) در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان خود مرکز پاسخگویی تلفنی با قابلیت پیگیری مشکلات و امور مشتریان را به زودی راه اندازی خواهد کرد و با ایجاد و گسترش این واحد موجبات آسایش و اطمینان خاطر بیشتر مالکان خودروهای ام وی ام و چری را فراهم می آورد.

در این مرکز تماس مجهز، سعی خواهد شد تا به چالش های احتمالی مشتریان در امر خدمات پس از فروش رسیدگی شود؛ مواردی از قبیل:

• امکان ارتباط سریع و موثر برای سرویس های جاده ای (امداد خودرو)

• پاسخگویی به هر نوع سوال مرتبط با امور گارانتی و غیرگارانتی خودرو

• ایجاد بستر مناسب برای مشاوره خدمات و پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه های فنی خودرو

• پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاههای مجاز

گزارش خودرو

• بستری مناسب جهت دریافت هر نوع پیشنهاد مشتریان

• نظرسنجی از مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده

• اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات نوین

• ارتباط سریع و موثر با بخش های مختلف خدمات پس از فروش

از اهداف و انگیزه های اصلی این مرکز یکپارچه سازی کانال های ارتباطی و دوسویه با مشتریان و همچنین پاسخ دهی به مشتریان در کوتاهترین زمان میباشد.

شرکت مدیران خودرو همگام با تنوع و بروز کردن محصولات تولیدی خود، برنامه های جامعی را برای ارتقای خدمات پس از فروش تدارک دیده که قطعا در آینده نزدیک تاثیر آن بر رضایتمندی مالکان این برند مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/

آریزو 5 جدید با کابینی به روز عرضه می شود

شاسی بلند مدیران خودرو به روز می شود

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

گام بلند!/ بررسی چری تیگو 7 پرو در آستانه ورود به بازار ایران

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو 5 جدید

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!