پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت CE 02 (2)

موتوری برای موتوربازای تازه کار!

متخصصان BMW Motorrad به عنوان بازوی سازنده موتورسیکلت‌های این برند آلمانی، تصاویری از کانسپت CE 02 منتشر شده، که با هدف جلب نظر نسل جوان و موتورسیکلت‌سواران تازه­‌کار طراحی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نظر می‌­رسد متخصصان BMW Motorrad به عنوان بازوی سازنده موتورسیکلت‌های این برند آلمانی، توجه و تمرکز خود […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

متخصصان BMW Motorrad به عنوان بازوی سازنده موتورسیکلت‌های این برند آلمانی، تصاویری از کانسپت CE 02 منتشر شده، که با هدف جلب نظر نسل جوان و موتورسیکلت‌سواران تازه­‌کار طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به نظر می‌­رسد متخصصان BMW Motorrad به عنوان بازوی سازنده موتورسیکلت‌های این برند آلمانی، توجه و تمرکز خود را بر ساخت وسایل نقلیه برقی دوچرخ معطوف کرده‌­اند. مدت کوتاهی پس از معرفی اسکوتر برقی CE 04، اکنون تصاویری از کانسپت CE 02 منتشر شده، که با هدف جلب نظر نسل جوان و موتورسیکلت‌سواران تازه­‌کار طراحی شده است.

تناسبات و فرم کلی CE 02 به گونه‌­ای شکل گرفته که می­‌توان آن را یادآور انیمیشن­‌های ژاپنی همچون مانگا دانست. بدنه کشیده در جهت افقی، رینگ‌های بدون منفذ، دسته­‌های فرمان با روکش پلاستیک مشکی و تایرهای ضخیم، عواملی است که طرح این وسیله را دوست‌داشتنی جلوه می­‌دهد. از ارتفاع 73 سانتی‌متری صندلی راکب می­‌توان دریافت که CE 02 بگونه­‌ای طراحی شده که برای استفاده سنین مختلف مناسب باشد.

کانسپت CE 02 (1)

هرچند CE 02 فعلاً یک کانسپت است، اما فضای کوچکی برای قرار دادن اسکیت برد پیش‌­بینی شده که ممکن است در مدل نهایی به محفظه بار تبدیل شود.

این محصول با هدف جلب نظر مشتریان دارای گواهینامه A1 طراحی شده است، یعنی افرادی که 16 ساله و بیشتر هستند. بنابراین نیروی پیشرانه و حداکثر سرعت این وسیله نباید به ترتیب از 15 اسب‌بخار و 90 کیلومتر برساعت تجاوز کند. پیش‌­بینی می‌شود که شعاع حرکتی این موتورسیکلت 120 کیلوگرمی هم چیزی در حدود 90 کیلومتر باشد.

کانسپت CE 02 (3)

درصورت ورود CE 02 به خط تولید، به نظر می­‌رسد که قیمت آن بیشتر باید به مدل‌های G310R و GS نزدیک باشد تا CE 04.

با توجه به فناوری­‌ها، طرحها و محصولات جدیدی که در سال‌های اخیر توسط ب‌ام‌و موتوراد معرفی شده، می‌­توان عزم و اراده راسخ این شرکت آلمانی برای نفوذ بیشتر در میان خریداران را درک کرد.

انتهای پیام/

سریعترین چهارچرخ های دنیا

ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X3 با شرایط و تخفیف های ویژه

دزدی تو روز روشن از آقای غیر ممکن ها!

معرفی مجموعه پرشیا کلاسیک / کلاسیک سواری یک سبک زندگی است

با بودجه 400 تا 500 میلیون تومانی، خرید کدام خودروهای وارداتی ممکن است؟ (قسمت دوم)

موتورسواری به سبک ب ام و | آشنایی با پسران باواریایی‌ R18 به غیر از RSS

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی