پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5 توربو

اصحاب رسانه آریزو 5 توربو جدید را به روز ، مدرن و ایمن توصیف کردند

آریزو 5 توربو جدید خودرویی مناسب و کاربردی برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته جدید آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریعتر ساخته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو هفته گذشته جلسه تست درایو ویژه ای برای اصحاب محترم رسانه جهت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

آریزو 5 توربو جدید خودرویی مناسب و کاربردی برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته جدید آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریعتر ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو هفته گذشته جلسه تست درایو ویژه ای برای اصحاب محترم رسانه جهت تست محصول جدید خود آریزو 5 توربو در پیست آزادی فراهم کرد که آن تست درایو با استقبال خبرنگاران محترم همراه شد. همچنین آنان از ویژگی های فنی و آپشنی آریزو 5 جدید ابراز رضایت کردند.

در این تست درایو که با حضور 15 خبرنگار به انجام رسید خبرنگان خودرویی علاوه بر آشنایی با تغییرات و مشاهده آپشن های جدید خودرو به رانندگی با خودرو و بررسی ویژگی های آن پرداختند. بر اساس نظر اصحاب رسانه تغییرات صورت گرفته در داخل خودرو بنیادی است و آن را برای افرادی که به دنبال خودرویی به روز، مدرن و اسپرت هستند مناسب می سازد. از طرفی وجود فرمان برقی با طرح غربیلک جدید به همراه ترمز دستی برقی و اتوهلد خودرو را برای رانندگی در مسیرهای پر ترافیک شهر بسیار کاربردی کرده است .

همچنین در مقایسه با نسل قبل گیربکس 9 سرعته CVT خودرو را در شتابگیری ها سریع تر ساخته و نفوذ صدای گیربکس به داخل خودرو را به حداقل رسانده است. همچنین دیسپلی 8 اینچی مجهز به نویگیشن نیز از دیگر موارد مورد توجه خبرنگاران بود.

خودرو آریزو 5 جدید که مدتی پیش در بازار کشور چین عرضه شد به زودی توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آریزو 5 با تغییرات فنی و آپشنی متعددی همراه گشته است که در نهایت خودرو را سریع تر، کاربردی تر و جوان پسند تر می کند.

جهت اطلاع از زمان رونمایی خودرو آریزو 5 جدید و اطلاع از قیمت آن به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://mvmco.org/arrizo5/

انتهای پیام/

زمزمه عرضه خودرو آریزو 5 توربو فیس لیفت بلند تر از همیشه به گوش می رسد

آریزو 5  توربو ، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

کشور ارمنستان دارای تاریخی با شکوه

تیگو 8 پرو ، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری

نمایش یک خودروی شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران مال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی