پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف

40 درصد فوتی های شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: سهم 39 الی 40 درصدی کشته‌های سطح شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است که دلیل این امر هم عدم رعایت قوانین از سوی مردم است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: یکی از گروه‌های جامعه هدف ما، قشر شریف رانندگان، راکبان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: سهم 39 الی 40 درصدی کشته‌های سطح شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است که دلیل این امر هم عدم رعایت قوانین از سوی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: یکی از گروه‌های جامعه هدف ما، قشر شریف رانندگان، راکبان موتور و عابران هستند و اگر بتوانیم رفتار این سه گروه را اصلاح کنیم این تعداد کشته در تصادفات نخواهیم داشت.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: قطعاً پلیس نمی تواند به تنهایی در این مسیر قدم بردارد و به همکاری راهنمایی و رانندگی با دیگر دستگاه‌ها نیاز داریم. برای ما شایسته نیست که 46 درصد کشته‌های پایتخت جزو موتور سواران باشند و این آمار مربوط به 6 ماه گذشته است.

سردار رحیمی عنوان کرد: ما با موتور سواران مخالف نیستیم، اما این افراد باید موظف به رعایت قوانین و مقررات باشند. ما از رانندگان و راکبین چیزی فراتر از رعایت قانون را نمی‌خواهیم و اگر اعمال قانون و جریمه نباشد، پلیس نمی‌تواند شهر را مدیریت و کنترل کند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: هم جامعه و هم نهاد‌ها باید خود را مسئول بدانند، در غیر این صورت تعداد این جان باختن‌ها به پایان نخواهد رسید. ما به صورت جدی باید به سمت فرهنگ سازی برای رانندگی و کاهش تخلفات برویم چراکه در این زمینه مشکل داریم.

سردار رحیمی اظهار داشت: سهم 39 الی 40 درصدی کشته‌های سطح شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است که دلیل این امر هم عدم رعایت قوانین از سوی مردم است.

وی تاکید کرد: ما به همیاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌ها برای اقدامی اثر بخش در حوزه کاهش تخلفات نیازمندیم.

انتهای پیام/

تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید مدرس

بیشترین تصادفات در تهران مربوط به عابر پیاده است

افزایش آمار فوتی های تصادف ایام نوروز در پایتخت

نقاط حادثه خیز تهران را بشناسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی