پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینفینیتی QX30

اینفینیتی QX30 ،پلی بین کامپکت و کراس‌اوورها

مدل کوچک جدید اینفینیتی QX30، اولین محصول ساخته شده کمپانی در ساندرلند است که به ایالات متحده پای می‌گذارد. اینفینیتی از این مدل جدید که ‌هم‌خانواده Q30 (فرم هاچ‌بک و با ارتفاع کمتر) است، با عنوان «یک کراس‌اور پرمیوم فعال» یاد می‌کند و سطح آن را بالاتر از کراس‌اوورهای تنبل و کُند دیگر می‌داند. قرار […]

javankhodro
یکشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۴

مدل کوچک جدید اینفینیتی QX30، اولین محصول ساخته شده کمپانی در ساندرلند است که به ایالات متحده پای می‌گذارد. اینفینیتی از این مدل جدید که ‌هم‌خانواده Q30 (فرم هاچ‌بک و با ارتفاع کمتر) است، با عنوان «یک کراس‌اور پرمیوم فعال» یاد می‌کند و سطح آن را بالاتر از کراس‌اوورهای تنبل و کُند دیگر می‌داند.

قرار است یم مدل اینفینیتی در بازار با بزرگانی همچون لکسوس NX، آئودی Q3، بیوک انکور و مرسدس‌بنز GLA رقابت کند.کوچکترین QX، خودرویی است که از آخرین نسخه پلتفرم برگرفته از کلاس‌های A، CLA و GLA مرسدس‌بنز به همراه یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه و یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر استفاده می‌کند.با این حال ، نباید انتظار سطح عملکردی همانند GLA45 AMG از آن داشت.

اینفینیتی QX30 اینفینیتی QX30

اینفینیتی، امکانات ایمنی و راحتی زیادی برای QX30  فراهم کرده است .سیستم‌هایی مانند دوربین‌های پارکینگ «دید پیرامونی» و سیستم «دستیار پارکینگ هوشمند» از امکانات دیگر این مدل می باشد.

بعلاوه این کمپانی طراحی جلوپنجره را نیز تغییر داده و در طراحی جدید این قسمت، نشان اینفینیتی از جنس متریالی است که به رادار سیستم کروز کنترل انطباقی اجازه عبور می‌دهد. اینیفینیتی  در طراحی QX30 ، کاملا شفاف و واقع‌گرا  عمل کرده است و مهندسی مورد استفاده در آن را به منظور ایجاد «پلی بین مدل‌های کامپکت و کراس‌اوورها» توصیف می‌کند ، چیزی که مطمئناً مشتریان این کلاس خودرویی به دنبال آن هستند.سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، حتی اگر خریداران آن را واقعاً درخواست نکنند، ولی به عنوان یک فاکتور مهم در فروش خودرو در بازار امریکا مطرح است. اینفینیتی نیز این اتومبیل کوچک زیبای خود را با یک سیستم AWD همراه کرده می‌تواند گشتاور را به صورت مساوی بین محورهای جلو و عقب تقسیم کند.این در حالی است که مدل Q30 که سال آینده برای امریکایی‌ها از راه می‌رسد، تنها به صورت دیفرانسیل جلو خواهد بود.

اینفینیتی QX30 اینفینیتی QX30

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی