پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از سایپا1

تقویت هم‌افزایی و همکاری در صنعت خودرو راهکار عبور از موانع تولید/ تعداد خودروهای ناقص سایپا از سایر خودروسازان کمتر است

بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو به سهم خود اقدامات مناسبی را در صنعت خودرو انجام دادند و به موفقیت‌های خوبی رسیدند که این امر با توجه به تحریم صنعت خودرو، بسیار مهم و با ارزش است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اشکان میرمحمدی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو به سهم خود اقدامات مناسبی را در صنعت خودرو انجام دادند و به موفقیت‌های خوبی رسیدند که این امر با توجه به تحریم صنعت خودرو، بسیار مهم و با ارزش است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اشکان میرمحمدی در حاشیه بازدید از گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هم‌افزایی و همکاری شرکت های خودروسازی با قطعه سازان باید پررنگ تر از گذشته تقویت شود تا موانع برطرف شود و روند تولید خودرو سیر صعودی به خود بگیرد، افزود: دستاوردهایی که شرکت های خودروسازی به خصوص در ایام تحریم به دست آوردند باید به اشتراک گذاشته شود تا صنعت خودرو با سرعت بیشتری رشد کند.

وی تصریح کرد: بخشی از قطعات خاص و استراتژیک صنعت خودرو از طریق واردات تامین می شد ولی به دلیل تحریم، دیگر امکان واردات آن وجود نداشت لذا شرکت های خودروسازی با همکاری مجموعه های دیگر نظیر دانش بنیان ها به توانایی تولید قطعات دست پیدا کردند بدین جهت ضرورت دارد تکنولوژی به دست آمده به سایر شرکت های خودروسازی و قطعه‌سازی منتقل شود تا هم افزایی که مدنظر است، محقق شود.

وی گفت: هم افزایی و همکاری های مشترک باعث می شود که میزان خودروهای ناقص در کف پارکینگ شرکت های خودروسازی به حداقل برسد و مردم با سرعت بیشتری به خودروهای ثبت نامی خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد خودروهای ناقص در پارکینگ های سایپا از نظر تعداد از سایر خودروسازان کمتر است، افزود: اقداماتی که سایپا برای تولید و عرضه خودرو به بازار انجام داده موثر بوده و یکی از دلایل کمتر بودن اختلاف قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد، عرضه مناسب توسط این خودروساز است که توانسته تقاضای بازار را بهتر پاسخ دهد.

انتهای پیام/

تعهدات معوق سایپا را از ۳۰۰ هزار دستگاه به صفر رساندیم/ با وجود تحریم ها و حذف پراید، کاهش تولید و عرضه نداشته ایم

اولویت تامین قطعات از شرکت‌های قطعه‌ساز داخلی است/ خودروهای ناقص سایپا به ۱۰ هزار دستگاه کاهش می‌یابد

قیمت حدود ۷ هزار دلاری پراید در سایت های خرید و فروش خودرو عراق

تولید بیش از 370 هزار دستگاه طی 6 ماهه نخست سال جاری

پيام تبريك مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به‌مناسبت هفته نيروي انتظامي

توليد حدود ۴۰ هزار خودرو در شهریور ماه توسط گروه سایپا/ افزايش ۱۴ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی