پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) درنمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) درنمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت  ارس خودرو دیزل در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازد. این شرکت در غرفه‌ خود به شماره B3 واقع درسالن ۱۰ و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) درنمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت  ارس خودرو دیزل در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازد. این شرکت در غرفه‌ خود به شماره B3 واقع درسالن ۱۰ و ۱۱ خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. خودروهای ساخت این شرکت شامل محصولات آفرود، تزیین شده ودر غرفه‌ آمیکو به نمایش در می‌آیند.

همچنین انجام امور مرتبط با فروش خودرو و خدمات پس از فروش در غرفه‌ گروه صنعتی آمیکو انجام می‌شود، مشتریان می‌توانند از این فرصت نمایشگاهی برای استفاده از خدمات مورد نظر استفاده کنند.

لازم به ذکر است نمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌ المللی تهران در تاریخ ۲۷۳۰ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی