پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان آبی

بنز دزدی به سبک نیسان آبی!

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان خودرو که با نیسان آبی خودرو‌های سرقتی را بکسل می‌کردند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ساعت 19:10 دوم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران نو در محدوده خیابان دماوند در حال گشت زنی بودند […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ آبان ۱۴۰۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان خودرو که با نیسان آبی خودرو‌های سرقتی را بکسل می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ساعت 19:10 دوم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران نو در محدوده خیابان دماوند در حال گشت زنی بودند که متوجه حمل مشکوک یک دستگاه خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان شدند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی افزود: سرنشین خودروی نیسان که خود را مالک خودروی بنز به ماموران معرفی می‌کرد، اظهار می‌کرد که خودرواش هنگام حرکت خراب شده است و به همین علت از راننده خودروی نیسان خواسته است تا خودرواش را به این مکان انتقال دهد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران برای رفع ظن پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند که در همین حین یکی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند از فرار متهم جلوگیری و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند.

وی افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 140 باغ فیض دارد.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه اعلام کردند که با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: ماموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی از مخفیگاه متهمان بازدید کردند و در بررسی‌های بیشتر یک دستگاه خودروی سواری پراید که سابقه ثبت سرقت در کلانتری 139 مرزداران داشت را کشف کردند.

این مقام انتظامی به دستگیری عضو سوم این باند اشاره کرد و گفت: متهمان به همراه 2 دستگاه خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال و کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

شرایط پیش فروش اینترنتی محصولات زامیاد

تولید نیسان آبی متوقف می شود

اعلام جدیدترین قیمت محصولات زامیاد

قیمت محصولات زامیاد اعلام شد

پادرا جانشین خلف نیسان آبی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی